شهرستان ها

مشارکت حداکثری در انتخابات از مطالبات امامین انقلاب است

اردکان- امام جمعه اردکان با اشاره به سه اصل مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح و حاکمیت اخلاق در انتخابات گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات از مطالبات امامین انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردکان از مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح و حاکمیت اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی به عنوان سه اصل یاد کرد.

وی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات از مطالبات امامین انقلاب به شمار می‌آید. این مشارکت سبب افزایش امنیت کشور، بهبود جایگاه کشور در سطح جهان و تغییر نگاه جهانیان به ایران خواهد شد.

امام جمعه اردکان با اشاره به حضور نمایندگانی از همه نگرش‌ها و گرایش‌های سیاسی در میان نامزدهای انتخابات افزود: انتخاب اصلح از اهمیت فراوانی برخوردار است و مردم باید با توجه به برنامه‌های نامزدها فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی حاکمیت اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی را سومین موضوع عنوان و اظهار کرد: تفاوت زیادی بین تبلیغ و تخریب وجود دارد و نباید به بهانه رقابت انتخاباتی به بداخلاقی و تخریب روی آورد.

شاکر از سبک و منش آیت الله شهید رئیسی یاد کرد و گفت: گرچه برنامه‌ها مختلف است، اما رؤسای جمهوری باید این سبک و منش را ادامه دهند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با گلایه از خاموشی چاه‌های کشاورزی در فصل تابستان خاطرنشان کرد: محصولات کشاورزی به آب نیاز دارند، اما چاه‌ها به دلیل کمبود برق با خاموشی مواجه می‌شوند که تدبیر خوبی نیست.

امام جمعه اردکان افزود: برخی کارشناسان می‌گویند که مصرف برق چاه‌های کشاورزی بسیار پایین است و این خاموشی‌ها سبب ضرر کشاورزان می‌شود، بنابراین از استاندار می‌خواهیم این موضوع را پیگیری کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا