شهرستان ها

مشارکت حداکثری در انتخابات سپری محکم در برابر بدخواهان است

خرم‌آباد – نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، سپری محکم برای دفاع از کشور در برابر بدخواهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلای الغدیر خرم‌آباد با بیان اینکه عید قربان، روز موفقیت و پیروزی حضرت ابراهیم (ع) است، ایشان باوجوداینکه در سن پیری خداوند به او حضرت اسماعیل (ع) و حضرت اسحاق (ع) را داده بود، اما مأمور می‌شود که در راه خدا فرزند خود را ذبح کند، اظهار داشت: حضرت ابراهیم (ع) در این آزمون بزرگ درخشید و پیروز شد.

وی با بیان اینکه عمر همراه با آزمون، دشواری‌ها و سختی‌ها است و انسان باید در مسیر این عمر و زندگی با سختی‌ها مبارزه کند و به‌گونه‌ای عمل کند که موفق و پیروز باشد، افزود: باید تلاش کنیم که ایام و روزهای جاری و آینده را گرامی بداریم، عموم مردم، هیئت‌های مذهبی، ادارات و… پای‌کار آمده‌اند تا در استان یک مراسم به‌یادماندنی را برگزار کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، تأکید کرد: همه در این جشن عمومی مشارکت کنند.

حجت‌الاسلام شاهرخی در ادامه با اشاره به مناسبت سالگرد روحانی پارسا، پرهیزگار، مبارز و انقلابی، حجت‌الاسلام سید شکرالله طاهری است، گفت: ایشان بر همه ما حق استادی و معلمی دارد، روز چهارشنبه ساعت ۹ در میدان ۲۲ بهمن و سالن ارشاد اولین سالگرد این روحانی پارسا و زاهد است و انتظار می‌رود عموم مردم در این مراسم بزرگداشت شرکت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: مشارکت حداکثری در این انتخابات امنیت آور و اقتدار آفرین است، سپری محکم برای دفاع از کشور در برابر بدخواهان است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، عنوان کرد: هر جا دشمن آنجا را هدف قرارداد معلوم می‌شود که باید از آنجا حمایت کرد، بنابراین مشارکت حداکثری در انتخابات هشت تیر، پایه‌های نظام اسلامی را محکم می‌کند و به رئیس‌جمهور منتخب این فرصت را می‌دهد که بتواند از ظرفیت‌های داخلی استفاده کند و پیشرفت، عدالت، اخلاق و معنویت را برای کشور به بار بیاورد.

حجت‌الاسلام شاهرخی، تأکید کرد: شرکت در انتخابات یک عبادت اجتماعی است، شرکت در انتخابات یعنی اصلاح امور مسلمین.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا