شهرستان ها

مشارکت حداکثری موجب مصونیت کشور در برابر توطئه‌های دشمن می شود

آزادشهر-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مشارکت حداکثری موجب مصونیت کشور در برابر توطئه‌های دشمن می شود .

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه چهارشنبه در نشست با نخبگان شهرستان آزادشهر، اظهار کرد: انتخابات یک نعمت الهی است که به واسطه انقلاب اسلامی به‌دست آمده است و قطعاً عدم مشارکت در انتخابات کفران نعمت است.

وی افزود: اگر انتخابات با مشارکت حداکثری هم‌راه شود، مایه اقتدار نظام اسلامی و موجب مصونیت کشور در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح وظیفه همه مردم است، گفت: با تبیین، امید آفرینی و بیان شاخص‌های رئیس‌جمهور اصلح و دولت تراز انقلاب اسلامی محقق می‌شود.

وی یادآور شد: با مرور فراز و فرودهای انقلاب اسلامی می‌توان به معیارهای دولت اصلح رسید، هرگاه نگاه دولت خود باوری و اتکا به توان داخلی با محوریت مردم و عمل به فرمایشات ولی‌فقیه بود شاهد افتخارات زیادی بوده‌ایم.

مهاجر اظهار کرد: هرگاه پیش‌رفت کشور را به بیگانگان گره زدیم و منتظر توجه و حمایت غرب شدیم، شاهد توقف و فرود کشور شدیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در دولت سیزدهم با درایت رئیس‌جمهور شهید، نگاه به مردم به‌عنوان یک شاخص مهم در حکم‌رانی اسلامی تغییر کرد و رابطه خادم و مخدوم جایگزین سایر رویکردها شد.

وی افزود: نخبگان، ائمه جمعه و علما، دانشگاهیان و دیگر افراد تأثیرگذار جامعه با تبیین و روشنگری ضمن مشارکت افزایی، شاخص‌های حکم‌رانی انقلابی که در دولت شهید جمهور رئیسی متبلور بود را برای مردم تبیین کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا