شهرستان ها

مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود

کرج- نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به شعار سال تاکید کرد: مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی عصر شنبه در دیدار با جمعی از کارگران و نمایندگان تشکل‌های کارگری و مدیران جامعه کار و کارگر استان البرز ضمن تبریک ایام مطرح کرد: تکریم کارگر تکریم خداست زیرا خدای تعالی اولین کارگر عالم هستی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ سال پیش دین اسلام جایگاه و اهمیت ویژه‌ای را برای کارگران قائل شده اما هنوز به خوبی به آنها پرداخته نشده است، افزود: در فرهنگ دینی ما که برآمده از قرآن و عترت است، آیات و روایات فراوانی در رابطه با کار، کارگر و کارفرما آمده که این نشان از اهمیت حفظ عزت و کرامت کارگران دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای متمادی با کارگران آن بیانات را بسیار کامل، جامع، دقیق و تبیینی خواند و با اشاره به شعار سال تاکید کرد: امور مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به بعضی از موانع رشد تولید در کشور که نتیجه آن تورم و نبود امنیت شغلی برای کارگران است، قوانین دست و پاگیر اداری، عدم توزیع عادلانه، واردات بی رویه و … را از جمله آنها دانست و بیان کرد: مطالبات کارگران در جلسات مختلف با مسؤولان کشوری و استانی انتقال داده و پیگیری می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا