شهرستان ها

مشارکت مردم در تولید و اقتصاد تحول آفرین است

رشت _ وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم هوشمندسازی صنایع گفت: مشارکت مردم در تولید و اقتصاد تحول آفرین است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی در سالن الغدیر استانداری گیلان اظهار کرد: خودشناسی و خداشناسی در همه کارها به عنوان یک ارزش مطرح است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیر صمت با تاکید بر لزوم معرفت شناسی در همه امورات بیان کرد: تقواپیشگی، معنویت محوری و توجه به ارزش‌های الهی در همه عرصه‌ها تأثیرگذار است.

علی آبادی با بیان اینکه تولید فرمانده واحد می‌خواهد، گفت: تولید و صنعت زمانی ثمربخش و نتیجه گرا است که از یک نگاه و فرماندهی پیروی کند.

وی با اشاره به قدرت حل مساله در بین تولیدگران و صنایع افزود: منتظر احدی برای حل مشکلات نیستیم و از ظرفیت، تلاش و پشتکار خودمان برای حل مشکلات بهره بگیریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به چالش‌های ارزی اضافه کرد: نابه سامانی ارزی در حوزه تولید و دیگر حوزه‌ها می‌تواند فساد زا باشد.

علی آبادی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حوزه تولید بیان کرد: مشارکت مردم در تولید و اقتصاد تحول آفرین است.

وی با بیان اینکه تولیدکننده و صنعت گر باید روی پای خود بایستد، افزود: تکیه به تسهیلات برای توسعه تولید و اشتغال توصیه نمی‌شود.

وزیر صمت با بیان اینکه دانش بنیان‌ها در تخصیص ارزی مشکلی نخواهند داشت، گفت: شرکت‌های دانش بنیان و صنایع دستی در تخصیص ارز مشکلی ندارند.

علی آبادی با انتقاد از قطعی برق برخی صنایع و تولید اضافه کرد: قطعی برق صنایع منجر به تعطیلی تولید می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف انرژی در حوزه صنایع افزود: صنایع انرژی بَر باید نسبت به مدیریت مصرف اهتمام ویژه داشته باشند.

وزیر صمت با تاکید بر لزوم هوشمندسازی صنایع اضافه کرد: هوشمندسازی صنایع به کنترل و مدیریت مصرف انرژی کمک می‌کند.

علی آبادی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از برخی صنایع در گیلان بیان کرد: وضعیت برخی صنایع در گیلان امیدوار کننده است و این مسیر باید ادامه دار باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا