شهرستان ها

مشارکت پرشور در انتخابات مسأله مهم است

ساری فرمانده سپاه کربلا مشارکت پرشور و انتخاب اصلح را مسأله بسیار مهم بیان کرد و گفت: رسانه ها در این زمینه برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی عصر سه شنبه در نشست با جمعی از نخبگان رسانه‌ای استان مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را چهار راهبرد اساسی و در دستور کار بیان کرد، گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مساله مهم به شمار می‌رود.

وی گفت: به برکت شهید خدمت رئیس جمهور ریل گذاری مناسبی در کشور صورت گرفت و امروز ویژگی‌های فرد اصلح در شهید رئیسی تجلی یافته است و باید در مسیر این شهید گام برداشت.

سردار مسلمی خدمتگزاری به مردم را وظیفه اصلی بیان کرد و از رسانه‌ها خواست تا برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه یک رویداد بزرگ و حیاتی را برای انقلاب پیش رو داریم، اظهار داشت که هر کسی در هر شغلی وظیفه‌ای نسبت به این رویداد دارد.

وی ادامه داد: نشست‌هایی را با بسیج حقوقدانان، دانشجویان و به همین ترتیب سایر اقشار داریم تا از تجارب اندوخته‌شده استفاده کنیم و ببینیم چه کارهایی را در این فرصت محدود انجام بدهیم.

فرمانده سپاه کربلا اظهار داشت: سپاه نباید هزینه جریان‌ها و افراد را بدهد، بلکه سپاه خود را برای انقلاب هزینه می‌کند.

سردار مسلمی با اشاره به اهمیت انتخابات به چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت اشاره و بیان کرد: برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ریل‌گذاری در کشور صورت گرفته است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا