شهرستان ها

مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس

بندرعباس – مدیر کمیته امداد منطقه سه بندرعباس از مشارکت ۳۵ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومانی مردم در اطعام نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مهدی زارعی رئیس کمیته امداد منطقه سه بندرعباس با اعلام این خبر اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال کمیته امداد با همکاری مردم نیک اندیش، مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و سایر مؤسسه‌های خیریه، بالغ بر ۳۵ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان در قالب طبخ غذای گرم، اهدا بسته‌های افطاری ساده و بسته‌های معیشتی به نیازمندان کمک کرده است.

زارعی افزود: در ماه مبارک رمضان سال جاری بیش از ۱۷۳ هزار و ۳۰ پرس غذای گرم و ۱۶۲ هزار و ۶۰۰ بسته ی افطاری ساده به ارزش ۳۳ میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان طبخ و به نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد اهدا شده است.

وی تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد یک هزار و ۱۸۶ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۷۲۶ میلیون تومان نیز بین نیازمندان توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه سه در ادامه به میزان جمع آوری زکات فطریه در پایان ماه رمضان اشاره و گفت: در روز عید سعید فطر، مردم شریف و نوع دوست بندرعباس مبلغ ۵۸۵ میلیون تومان به عنوان زکات فطریه و کفارات خود به پایگاه‌های کمیته امداد منطقه سه بندرعباس اهدا کردند که در همان روز عید فطر به حساب نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا