شهرستان ها

مشارکت 145 مولد خودتأمین برق برای عبور از اوج بار مصرف



مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه 145 مولد خودتأمین برق صنعتی، کشاورزی و اداری این استان برای عبور از اوج بار مصرف مشارکت دارند، گفت: روزانه در ساعات اوج بار 32.5 مگاوات از مصرف برق از طریق ورود مولدهای خودتأمین به مدار مصرف تأمین شده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود محمودی افزود: استان مرکزی قطب مهم صنعت در کشور است. در این راستا استفاده از ظرفیت‌ مولدهای خودتأمین به ویژه در بخش صنعت در ساعات پیک بار یکی از مهمترین راهکارهای کاهش مصرف پیک در استان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در ماه‌های گرم با صاحبان مولدهای خودتأمین تفاهم‌نامه همکاری منعقد شده است، ادامه داد: در این راستا، حداقل 15 مگاوات به صورت روزانه پیک‌بار شرکت کاهش یافت و بیش از 140 میلیارد ریال به عنوان پاداش همکاری پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران لازم است ادارات و دستگاه‌های اجرایی میزان برق مصرفی خود را در ساعات پیک مصرف و تا پایان شهریور ماه، از طریق مولدهای خودتأمین دریافت کنند.

محمودی ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی، ادارات، نهادها و ارگان‌ها باید در روزهای کاری هفته در ساعات پیک، مولدهای خودتأمین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار کنند و ارتباط را با شبکه عمومی توزیع برق، قطع کنند. 

آگهی
دکمه بازگشت به بالا