شهرستان ها

مشکلات اقتصادی با اجرای طرح مردمی‌ سازی یارانه‌ها قابل حل است

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مشکلات اقتصادی کشور با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه و هدفمند یارانه‌ها قابل حل است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما صبح سه شنبه در مراسم گرامیداشت عملیات فتح خرمشهر که با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، فرمانده انتظامی، رئیس بنیاد حفظ و آثار، مدیرکل بنیاد شهید و جمعی از خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس استان در تالار گل نرگس کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با اجرای طرح‌های کارشناسی شده از جمله طرح مردمی سازی یارانه‌ها، مشکلات اقتصادی و غیر اقتصادی کشور رفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اجرایی کردن طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه و هدفمندی یارانه‌ها یک اقدام شجاعانه رئیس جمهور و لازم برای اقتصاد کشور بود، افزود: آیت الله رئیسی فردی امین در عرصه خدمت صادقانه به مردم است که در این چهل سال امتحان خود را پس داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران هیچ دورانی مهمتر از هشت سال دفاع مقدس وجود ندارد، گفت: در سایه لطف خدا، اتحاد، همدلی و ولایت پذیری، ملت ایران تا به امروز از همه مشکلات و فراز و نشیب‌ها با سربلندی عبور کرده است.

علما تاکید کرد: امروز دنیا به قدرت و صلابت جمهوری اسلامی اعتراف کرده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا