شهرستان ها

مشکلات واحدهای تولیدی کرمانشاه برای اشتغال آفرینی رفع می شود

کرمانشاه- سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مصوبات ستاد تسهیل برای تمامی دستگاه‌ها لازم الاجراست گفت: مشکلات واحدهای تولیدی کرمانشاه برای اشتغال آفرینی رفع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوحید محمدی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل استان کرمانشاه که با حضور مدیران عضو برگزار شد، اظهار کرد: برای فعال شدن واحدهای نیمه راکد به عزم و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نیاز داریم.

وی با اشاره به فلسفه کاری این ستاد در ارائه راهکار و تصویب مصوبات برای کمک به تولید و رونق اقتصادی، افزود: در این جلسات باید کارهای مربوط به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را با تمامی توان انجام دهیم تا هم به تولید کمک شود و هم منجر به ایجاد اشتغال شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه دستگاه‌ها را به تلاش بیشتر برای تسهیل و رفع موانع تولید در استان کرمانشاه فراخواند و تاکید کرد: وقتی فردی مسئولیتی را قبول می‌کند باید با تلاش مضاعف و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها به دنبال ایجاد بستر برای رفاه بیشتر مردم باشد و نهایت توان خود را برای کمک به توسعه سرمایه گذاری در استان به کار بگیرد.

محمدی با تاکید بر اجرای تمامی مصوبات ستاد تسهیل، گفت: مصوبات ستاد برای تمامی اعضا لازم الاجرا است و هیچ گونه سهل انگاری و کم توجهی در خصوص اجرای این مصوبات نباید وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: با اجرای به موقع مصوبات علاوه بر اینکه اعتماد مردم در جامعه افزایش پیدا می‌کند از سوی دیگر زمینه مناسبی برای توسعه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه فراهم می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا