شهرستان ها

مشکلات ۳۴ بنگاه اقتصادی استان بررسی شد




مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس با تأکید بر اهمیت رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی گفت: حل مشکلات این بنگاه‌ها و واحدها با همکاری دستگاه‌های مرتبط میسر است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ایزدی امروز، ۱۲ دی‌ماه از برگزاری پانصد و شصتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پانصد و شصت و یکمین کارگروه احیاء واحدهای راکد استان فارس خبر داد و گفت: این جلسه به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و دبیری صنعت، معدن و تجارت استان امروز در محل سالن جلسات شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

وی افزود: در این کارگروه گفت‌وگو و بحث در خصوص رفع مشکلات تعداد ‌۴ بنگاه اقتصادی و بررسی موضوعات ۳۰ بنگاه اقتصادی مصوب کارگروه تخصصی ذیل کارگروه استان در زمینه درخواست شرکت گاز( ناترازی گاز)، تولید فرآورده‌های گوشتی، آرد، البسه پزشکی و…  انجام شد.

ایزدی ادامه داد: طرح مشکلات عدم طرح موضوع شهرک‌های صنعتی جدیدالاحداث قبل از تعیین تکلیف وضعیت تأمین گاز، پیگیری امهال بدهی، تمدید تسهیلات، درخواست تسهیلات اتخاذ تصمیم و اقدامات برون رفت بنگاه‌های اقتصادی در این جلسه انجام شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس با تأکید بر حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی با نگاه تسهیل‌گری و حمایت از تولید گفت: حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی توأم با ارتقای ظرفیت تولید با همکاری و مساعدت دستگاه‌های مرتبط میسر است.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا