شهرستان ها

مشکل اصلی در پروژه‌های مسکن ملی زنجان تأمین زیرساخت است

زنجان-سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گفت: مشکل اصلی در پروژه‌های مسکن ملی زنجان تأمین زیرساخت و خدمات روبنایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عارف نوروزی، ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳۰۴ واحد از پروژه ۸۶۶ واحدی زنجان تا پایان مهرماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود و مابقی سایت هر سه ماه یک بار تا اسفندماه واگذار خواهد شد.

وی ادامه داد: کار ساخت و تحویل به تدریج انجام و زون‌های دیگر از اسفندماه آغاز و تا خرداد ۱۴۰۳ به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه سایت‌های مختلف درصد پیشرفت‌های متفاوتی دارند، ابراز کرد: مجموع سایت در دو قالب ۵ طبقه (چهار طبقه روی پیلوت) است که به شکل واحدهای دو خواب تک خواب و سه خواب طراحی شده است.

وی با بیان اینکه به طور متوسط ۹۰ درصد واحدها دو خواب هستند، عنوان کرد: واحدها در مساحت ۹۰ تا ۹۵ مترمربع است و مجموعا ۸ هزار واحد برای مسکن ملی در استان زنجان در دست احداث داریم.

نوروزی موضوع اصلی در ساخت مسکن‌های را تأمین زیرساخت‌ها دانست و گفت: شبکه آب و گاز را در این زون اجرا کردیم، فاضلاب را هم تکمیل می‌کنیم اما مشکل اصلی در سایت، تأمین زیرساخت و خدمات روبنایی است و اگر تأمین شود مشکلی نداریم.

وی با اشاره به اینکه احداث چهار مدرسه را به مناقصه گذاشتیم، ادامه داد: پاسگاه، مرکز آتش‌نشانی، مراکز اداری و پارک‌ها در این محدوده‌ها پیش‌بینی شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا