شهرستان ها

مشکل کم‌آبی ساحل‌نشینان خلیج فارس باید برای همیشه رفع شود

بوشهر- نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل کم‌آبی ساحل‌نشینان خلیج فارس باید برای همیشه رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسی احمدی عصر شنبه در مراسم آغاز و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان عسلویه اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم در جنوب استان بوشهر تأمین آب پایدار است.

وی با تاکید بر اینکه مشکل کم‌آبی ساحل‌نشینان خلیج فارس باید برای همیشه رفع شود اضافه کرد: مردم در جوار ساحل خلیج فارس باید در اولویت تأمین آب از طریق این دریای بی‌کران باشند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت در کنار دیگر قوا همه ظرفیت‌ها را برای خدمت به مردم استفاده می‌کند افزود: با مشارکت و همراهی بخش خصوصی شاهد اتفاقات بسیار خوبی خواهیم بود.

وی با اشاره به آغاز عمیات اجرایی آب‌شیرین کن پنج هزار مترمکعبی عسلویه و بهره برداری از فاز نخست آب شیرین کن سیراف – جم به میزان ۱۰ هزار مترمکعب اظهار کرد: در زمان حاضر عملیات اجرایی آب‌شیرین کن در تمام مناطق استان آغاز شده و در مدت یکسال به بهره بردای می‌رسد.

احمدی ادامه داد: امروز دولت خدمتگزار و مسئولان در کنار قوه مقننه و قضائیه تمام توان خود را برای خدمت به مردم و امید آفرینی در جامعه به کار گرفته‌اند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام توان دشمن بر این است که این دولت موفق نشود اما با تلاش مسئولان و همراهی مردم توطئه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود و کار به جایی نمی‌برند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا