شهرستان ها

مشکل کمبود آب شرب ۵ روستای شهرستان جوانرود برطرف شد

کرمانشاه- مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود گفت: مشکل کمبود آب شرب ۵ روستای شهرستان جوانرود برطرف شد.

ناطق نادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی اورامانات و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از روستاهای یاری، کوری، گلی، گلباغی و ده سرخ از توابع شهرستان جوانرود در فروردین ماه سال جاری تصمیماتی برای رفع مشکل کم آبی روستاهای مذکور اتخاذ شد.

وی افزود: به علت کاهش نزولات آسمانی در سنوات گذشته که موجب کاهش و بعضاً خشک شدن آب برخی از چشمه‌های بخش مرکزی و کلاشی شهرستان جوانرود شده، تأمین آب شرب این منطقه با مشکل جدی مواجه شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در این منطقه در سال جاری و با تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت آبفای شهرستان جوانرود بیش از ۶۰۰ خانوار در این روستاها پس از چندین سال کم آبی، از آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.

نادری بیان کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به یک هزار و ۵۰۰ متر لوله گذاری در سایز ۷۵ از جنس پلی اتیلن، ۵۰۰ متر لوله گذاری در سایز ۱۱۰ از جنس پلی اتیلن، ۷۰۰ متر لوله گذاری در سایز ۹۰ از جنس پلی اتیلن، تعبیه ۲ عدد شیر فلکه سایز ۷۵ و همچنین یک عدد شیر هوای سایز ۷۵ اشاره کرد.

گفتنی است، روستاهای یاری و کوری از توابع بخش مرکزی و روستاهای گلی، گلباغی و ده سرخ از توابع بخش کلاشی شهرستان جوانرود است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا