شهرستان ها

مصوبات سفر رئیس جمهور باعث توسعه و تحول خراسان شمالی می‌شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به برخی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، گفت: این مصوبات باعث توسعه و تحول خراسان شمالی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد: پرداخت بدهی‌های سنگین بانکی، افزایش صادرات به کشورهای همسایه و رصد و تنظیم بازار، عادلانه سازی یارانه‌ها و سایر دستاوردهای دولت سیزدهم نوید بخش پیشرفت و شکوفایی برای مردم است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی، احداث پروژه‌های راه سازی، انتقال آب سرانی از مهم‌ترین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است که توسعه و تحول استان را رقم خواهد زد.

وی به حضور مسئولان ارشد کشوری به استان اشاره کرد و افزود: مشکلات استان به سران اصلی کشور انتقال داده شده است که این امر روند پیشرفت استان را تسریع می بخشد.

حسین نژاد به مشکلات دوران کرونا و عزم جدی دولت سیزدهم برای حل این مشکلات اشاره کرد و گفت: در کنار دستاوردهای درخشان دولت سیزدهم، در دوران کرونا شاهد لغو سفرها، تعطیلی فروشگاه‌ها و مغازه‌ها و تلاطم گردش اقتصادی بودیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آثار این تلاطم در دولت سیزدهم مشهود تر بود به طوری که هر هفته با حضور رئیس جمهور و وزرا مسائل کرونا با هدف ریشه کنی این بیماری و حل آسیب‌های اقتصادی ناشی از این بیماری مورد پیگیری و رصد جدی قرار می‌گرفت.

وی بیان کرد: ارز ترجیحی موجب شد تا تمام منابع دولت صرف این موضوع شود اما تصمیم گیری در خصوص عادلانه سازی ارز در دولت مردمی آیت الله رئیسی رخ داد که ارمغان آن آرامش مردم بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا