شهرستان ها

مصوبه تعاونی و تامین مسکن خبرنگاران تا حصول نتیجه باید پیگیری و اجرایی شود

رئیس شورای اطلاع رسانی استان البرز تاکید کرد؛

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر پیگیری تشکیل تعاونی مسکن خبرنگاران که جزو مصوبات قابل توجه سال گذشته در شورای اطلاع رسانی استان بود، تاکید کرد.


به گزارش ایلنا از البرز، ولی پوری در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی استان در سال ۱۴۰۲ با اشاره به مصوبات این شورا در سال گذشته، تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ تلاش کردیم جلسات این شورا به صورت مستمر برگزار شود که به مصوبات قابل توجهی در حوزه رسانه نیز دست یافتیم از جمله می توان به مسکن خبرنگاران و شناشنامه رسانه ای استان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه تمامی مصوبات گذشته شورا بر قوت خود باقی است و باید توسط اداره کل ارشاد اسلامی مجدانه پیگیری شود، افزود:  با پیگیری مصوبات شورای اطلاع رسانی استان به دنبال اجرای سیاستگذاری ‌ها باشیم.

وی افزود: یکی از مصوبات ما این است که تعاونی مسکن خبرنگاران تشکیل گردد؛ از این رو پیگری و جلسات متعدد برگزار شده اما این مصوبه مهم تا حصول نتیجه باید پیگیری و اجرایی شود. 

آغاز به کار تعاونی مسکن خبرنگاران 

رضا عباس زاده مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز پیش از این از حمایت ویژه و پیگیری مجتبی عبداللهی استاندار البرز در راستای حمایت و معیشت و مسکن خبرنگاران خبر داد و گفت که بعد از تعطیلات نوروز، تعاونی مسکن خبرنگاران خانه مطبوعات با آغاز فعالیت، شروع به عضو گیری کرده است ‌ و قطعا با حمایت و دستورات ویژه استاندار البرز شاهد اتفاقات خوبی در حوزه مسکن خبرنگاران خواهیم بود.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا