شهرستان ها

مطالبات بانوان فقط احداث پارک بانوان نیست

قزوین – نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه توانمندسازی، باید بانوان دیده شوند و فقط با احداث پارک بانوان نمی‌توان مطالبات زنان را پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار مهر فاطمه محمدبیگی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان قزوین با تبریک هفته جوان اظهار کرد: برای اینکه شور و نشاط جوانی را بیش از پیش نشان دهیم نیاز است برای نوروز یک برنامه ریزی ویژه داشته باشیم.

وی افزود: دستگاه‌ها واقعاً باید از جوانها در قالب سمن، مشاوران جوان، نشست‌های تخصصی با جوانان و پذیرش ایده‌ها استفاده کنند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید با استفاده از جوانان، مدیرپروری کنیم تا به روزی نرسیم که برای یک مسئولیت با زره بین دنبال مدیر باشیم.

وی با بیان اینکه فقط یک خانم و به عنوان عضو ناظر در شورای برنامه ریزی استان حضور دارد و این فاجعه است، اضافه کرد: در حوزه توانمندسازی، باید بانوان دیده شوند و فقط با احداث پارک بانوان نمی‌توان مطالبات زنان را پاسخ داد.

محمدبیگی عنوان کرد: اگر واقعاً به فکر بازیابی هویت دختران خود نباشیم خانه و خانواده و در واقع جامعه خواهد سوخت و نیاز است تصمیم جدی گرفته شود تا از ظرفیت بانوان در شورای برنامه ریزی استان استفاده شود.

وی با گلایه از تصمیم راه و شهرسازی برای بازپس گیری زمین کتابخانه مرکزی قزوین بیان کرد: تلاش راه و شهرسازی برای بازپس گیری و معاوضه زمین کتابخانه مرکزی قزوین اصلاً قابل قبول نیست.

این مسئول در پایان با بیان اینکه شهرداری قبول کرده این کتابخانه را بسازد، یادآور شد: نباید در شهری که مهد دانشمند است جلوی ساخت یک کتابخانه را در منطقه خوب شهر بگیریم.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا