شهرستان ها

مطالعات ۲۲۵ طرح سرمایه‌گذاری در هرمزگان انجام شده است

بندرعباس – استاندار هرمزگان گفت: مطالعات ۲۲۵ طرح سرمایه‌گذاری در هرمزگان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی ظهر سه شنبه در نشست با مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران و سرمایه‌گذار قطری در حوزه تولید دام و گوشت، اظهارداشت: ما از سرمایه‌گذاری در تمام حوزه‌های استان استقبال کامل داریم و حاضریم زمین و مجوزها را در سریع‌ترین زمان ممکن برای آغاز به کار سرمایه‌گذاران تامین کنیم.

وی افزود: برای اینکه فرآیند سرمایه‌گذاری در استان هرمزگان تسهیل و تسریع شود یک سری از اراضی استان به عنوان اراضی عاری از مجوز تعریف شده است و سرمایه‌گذاران برای فعالیت در آن‌ها نیازی به اخذ مجوز ندارند اما چنانچه اراضی‌ای که برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اید در محدودهای عاری از مجوز نباشد حاضریم در سریعترین زمان ممکن زمین و مجوزها را اخذ کنیم.

استاندار هرمزگان، بیان‌کرد: پیش از این ۲ هزار و ۳۸۰ هکتار زمین در بندرلنگه برای پرورش شتر آماده شده است که آمادگی داریم این اراضی را نیز به سرمایه‌گذار قطری واگذار کنیم‌.

دوستی تصریح‌کرد: برای اینکه سرمایه‌گذاری در استان هرمزگان تسریع شود، مطالعات ۲۲۵ طرح اقتصادی به عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان انجام شده است که در این طرح‌ها نیز آمادگی همکاری داریم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا