شهرستان ها

معرفی مسئول رسانه، تشکل های دینی و بانوان تبلیغات اسلامی کردستان

سنندج- مسئولان رسانه، شبکه تشکل های دینی و نهضت پیشرفت بانوان تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، جلسه شورای مدیران تبلیغات اسلامی کردستان و دوره آموزشی ضمن خدمت تحت عنوان سبک زندگی قرآنی با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان در سنندج برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در این جلسه اظهار کرد: شبانه‌روز باید مردم را دعوت به کار فرهنگی کرد و برای رضای خداوند متعال قدم برداشت.

وی مهمترین نیروی محرکه کار را اخلاص ذکر کرد و افزود: مقام معظم رهبری در اوایل رهبری خود فرموده‌اند مراقب اشرافی‌گری باشید اما متأسفانه یکی از آفات نظام ما اشرافی‌گری است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: اخلاص و توجه به ذات اقدس الهی مهم است و انسان باید اهل معنویت باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی اعلام کرد: شناخت کار فرهنگی مسئله‌ای مهم است و کار فرهنگی باید به قلب مخاطب برسد تا اثرگذار باشد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز با تبریک نیمه شعبان اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های ادارات استان در راستای اجرای برنامه‌های نیمه شعبان قابل تقدیر است اما برنامه‌های مناسبتی یکی از کارهای ماست و کار تبلیغات اسلامی صرفاً کار مناسبتی نیست.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی عملیات فصل بندگی و ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: محله همدل، مردم ما، نشر خوبی‌ها، عملیات قرآنی باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: باید در عملیات ماه رمضان برنامه‌ها را محله محور کنیم و در بخش «مردم ماه» افرادی که یک ویژگی خاص دارند باید معرفی شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با تأکید بر نشر خوبی‌ها و امیدآفرینی در جامعه اعلام کرد: نکات امیدآفرین باید در عین پذیرش اشکالات، بخوبی دیده شود و ترویج یابد.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: مقام معظم رهبری به مشارکت‌ها تأکید کرده است و فرموده‌اند «به هم‌افزایی‌ها بر اساس اشتراکات نیاز داریم» بنابراین مشارکت دستگاه‌ها در اجرای فعالیت‌ها لازم و ضروری است.

وی با تأکید بر نیاز به ایجاد شور و نشاط در جامعه بیان کرد: رؤسا و همکاران استان باید فکرها را متمرکز و همت‌ها را جمع کنید تا برای قربان تا غدیر، مراسم‌های ویژه در همه شهرستان‌ها که ایجاد شور و نشاط کنند، برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به توسعه فعالیت‌های حوزه رسانه در استان اضافه کرد: کمیته رسانه با مسئول رسانه، مسئول روابط عمومی و مسئول خبرگزاری مهر در استان شکل خواهد گرفت که در دو بخش انتظارات و توقعات ستاد و انتظارات استان فعالیت خواهند کرد.

در این نشست گزارشی در خصوص فصل بندگی، عملیات قرآنی، وضعیت حوزه رصد اداره‌کل، برنامه و بودجه و حوزه رسانه اعلام شد.

همچنین ناصر معماری به عنوان دبیر شبکه تشکل‌های دینی، جواد عبدالله‌زاده به عنوان مسئول رسانه و الهام دهقانی به عنوان مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شدند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا