شهرستان ها

مقدمات انتقال زندان رجایی‌شهر و قزلحصار در حال انجام است

کرج- رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: یکی از برکات سفر رئیس قوه قضائیه موضوع انتقال دو زندان رجایی‌شهر و قزلحصار بود که مقدمات این کار در حال انجام شدن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فاضلی هریکندی ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه کرج که در مصلای امام خمینی (ره) اقامه شد، اظهار کرد: شهید بهشتی دارای شخصیت والایی بودند و از بردباری و استقامت در خدمت می‌توان به عنوان ویژگی‌های خاص ایشان مثال شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بیانات بسیار مهمی درباره شهید بهشتی دارند، چراکه ایشان را به درستی می‌شناختند، تصریح کرد: در مظلومیت شهید بهشتی همین بس که به خاطر حفظ خط امام در برابر خط نفاق با وجود تمامی تهمت‌ها و افتراها همواره ایستادگی می‌کردند اما هیچ وقت لب به اعتراض یا گلایه باز نکردند.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: در دوره جدید قوه قضائیه، تحول به عنوان اولویت اصلی مد نظر قرار و در این راستا برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اهداف شعار سال «مهار تورم – رشد تولید» تخصصی صلحی صمت در استان البرز تشکیل شد.

حفظ و ایجاد ۵ هزار و ۵۰۰ شغل در البرز با ورود دستگاه قضا

فاضلی‌هریکندی گفت: با اراده‌ای که برای حمایت از موضوع تولید در دستگاه قضا وجود داشت در سال گذشته با توانستیم عامل حفظ و ایجاد ۵ هزار و ۵۰۰ شغل باشیم که این اقدام موفق نشان‌دهنده عملکرد ویژه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان البرز محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با اقدام به موقع توانستیم از تغییر کاربری ۷ هزار و ۲۶۵ هکتار از اراضی باغی و زارعی جلوگیری کنیم، اظهار کرد: در سال گذشته ۳۲۷ هکتار از اراضی ملی آزادسازی شد.

۲ هزار و ۲۶۷ چاه غیرمجاز در البرز پر شد

رئیس دادگستری استان البرز بیان کرد: از سال ۹۸ تا سال گذشته به علت محدودیت در منابع آب‌های زیر زمینی ۲ هزار و ۲۶۷ چاه غیرمجاز در استان پر شده است.

وی متذکر شد: یکی از برکات سفر رئیس قوه قضائیه موضوع انتقال دو زندان رجایی شهر و قزلحصار بود که کارها در این زمینه حال انجام شدن است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا