شهرستان ها

مقدمات برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم در تنگستان فراهم شد

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: مقدمات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه با حضور حداکثری مردم در تنگستان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح پنج شنبه در نشست با گروه‌های مرجع و اقشار تأثیر گذار اهار کرد: شکی نیست که انتخابات به عنوان یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که این نوع انتخابات اختصاصاً فقط در ایران اسلامی با این شیوه و روش برگزاری می‌شود و یکی از نمادهای اصلی مردم سالاری دینی است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: اگر بررسی شود این چنین انتخاباتی که مردم مسئولان و خدمت گذاران با رأی مستقیم انتخاب کنند فقط در ایران اسلامی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در بعضی از کشورهای مستکبر و مدعی که خودشان مهد دموکراسی همه می‌دانند اصلاً آنها انتخاباتشان با شیوه دیگر برگزاری می‌شود که عموم مردم نقشی در انتخاب ندارند و عده‌ای در حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر فرد مورد نظر را معرفی و بعد به عنوان ریاست جمهوری معرفی می‌شود.

وی یادآور شد: این روشی که در جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد بر گرفته از قانون اساسی است.

لطفی اضافه کرد: برای اینکه انتخابات ریاست جمهوری اسلامی بتوانیم با دو رویکرد خیلی مهم دنبال کنیم نیازی است به دو نکته توجه لازم صورت گیرد که اول اینکه چرا کشورهای استکباری در رسانه‌های خود تبلیغ می‌کنند حضور حداکثری اتفاق نیفتد و اگر حضور حداکثری باشد چه ضرر و زیانی متوجه آنهاست چرا به هر دلیل دنبال نا امید کردن مردم هستند.

حضور حداکثری جایگاه ایران را تقویت می‌کند

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: اگر دشمن امروز به دنبال حضور حداقلی مردم در انتخابات است می‌دانیم دشمن هم درون خودش لمس می‌کند که در بین مردمان خود پایگاهی ندارند، می‌دانند حضور حداکثری تقویت جایگاه ایران در جامعه بین الملل خواهد بود و همانگونه که بعد از وعده صادق دیدیم دستپاچگی و اضمحلال و قدرت پوشالی شأن که حتی نتوانستند کوچک‌ترین حرکتی کنند این نشانه از اقتدار و قدرت ایران اسلامی که با پشتوانه مردم شکلمی گیرد می‌تواند در حوزه‌های متفاوت رشد کند و به این بالندگی برسد.

وی اضافه کرد: اگر همه مردم بخواهند در انتخابات شرکت کنند قطعاً در مسیر حرکت دولت در حوزه‌های متفاوت حضور دارند.

لطفی بیان کرد: پیشینه تنگستان در همه انتخابات‌ها حضور حداکثری بوده و در انتخابات دور قبل مجلس شورای اسلامی با مشارکت ۷۰ درصدی بالای مردم که جز شهرستان‌های برتر در انتخابات بوده است که نشانه بصیرت سیاسی، اجتماعی و ولایی مردم تنگستان است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: امروز هر کسی در انتخابات شرکت کند رأی آن یک بحث دارد که فرد مورد نظرش انتخاب کرده و از زاویه دیگر تصور این است که یک کار عبادی انجام داده است.

وی افزود: همه افراد جامعه در مساجد، بازار، محافل کاری، خانواده و افرادی که به صورت مستقیم سرکار دارید تشویق کنید مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.

لطفی اضافه کرد: باید معیار ما در انتخاب فرد اصلح که دارای روحیه‌ای باشد که پرکار، انقلابی و اعتقاد به مبانی اسلامی داشته باشد.

افزایش سرعت اجرای پروژه‌ها

فرماندار تنگستان ادامه داد: در سال گذشت در شهر اهرم سد باهوش شروع شده که دارای ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی است، جاده راه آهن فارس به بوشهر عسلویه که ۲ قطعه در تنگستان وجود دارد و ۱۶ سال پیش شروع شده با با حضور ریاست جمهوری در کار گاه راه آهن و تخصیص اعتبار عملیات اجرایی مجدد آن در تنگستان آغاز شد.

وی گفت: استادیوم ورزشی شهر اهرم که فاقد روشنایی بود در این دولت انجام شده و در زمینه مدرسه سازی مدرسه تیزهوشان حضرت زینب (س) شهر اهرم عملیات اجرایی آن آغاز شد و در حوزه بهداشت و مسکن نیز در شهرستان اتفاقات بسیار خوبی انجام شده است.

لطفی با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم در تنگستان فراهم شده از مردم در خواست کرد با حضور حداکثری مردم شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه سال جاری یک بار دیگر امید و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا