شهرستان ها

مقوله تأمین آب در مشهد نسبت به سایر نقاط کشور متفاوت است

مشهد- مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مقوله تأمین آب در کلانشهر مشهد را نسبت به سایر نقاط کشور متفاوت و دارای پیچیدگی‌های خاص دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم امینی صبح سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت تأمین آب مشهد مقوله تأمین آب در کلانشهر مشهد را نسبت به سایر نقاط کشور متفاوت و دارای پیچیدگی‌های خاص دانست و اظهار کرد: مشهد مقدس بواسطه وجود بارگاه منور رضوی، سالانه پذیرای میلیون‌ها زائر و مسافر است و وجود چندین پیک مصرف در طول سال در این کلانشهر نیز برنامه آبرسانی و تأمین آب مشهد را با شرایط خاص رو به رو کرده است.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بیان کرد: خوشبختانه با اقدامات به موقع و مناسبی که توسط آبفای مشهد و آب منطقه‌ای خراسان رضوی صورت پذیرفت؛ تابستان سال جاری علیرغم شرایط بحرانی به لحاظ تأمین آب، بدون کمترین مشکل سپری شد.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با پروژه‌های اضطراری در حال اجرا و همراهی تمامی دستگاه‌ها و شهروندان نیز، وضعیت دشوار تابستان سال آینده نیز بدون مشکل سپری شود.

امینی ضمن قدردانی از مجموعه مدیران حوزه آب در شهر مشهد و استان خراسان رضوی بیان کرد: با ظرفیت بسیار خوب مدیران و نیروی انسانی که در شرکت‌های آبفای مشهد و آب منطقه‌ای خراسان رضوی وجود دارد انتظار داریم اقدامات جهادی نیز انجام شود.

گفتنی است در جلسه بررسی وضعیت تأمین آب و برنامه‌ای توسعه آبرسانی شهرستان مشهد، موضوعاتی از قبیل چگونگی اجرای پروژه‌های اضطراری این شهرستان، تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌ها، چالش‌ها و سایر مشکلات پیش رو بحث و تبادل نظر شد و در پایان از خط انتقال هزار مسجد، خط انتقال غرب، پروژه پساب و نیز پروژه‌های اضطراری تأمین آب مشهد بازدید شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا