شهرستان ها

منابع طبیعی سمنان کارت همیار طبیعت صادر می‌کند

سمنان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، از اجرای طرح همیار طبیعت در استان با هدف ترویج فرهنگ مراقبت از منابع طبیعی خبر داد و گفت: در راستای این طرح برای داوطلبان کارت صادر می‌شود.

محمد جعفر مرادی حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر، از صدور کارت برای همیاران طبیعت در استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: طرح همیار طبیعت به نوعی تلاش دارد تا همراهی مردم را در مراقبت از عرصه‌های طبیعی و محیط زیست به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه مراقبت و پیشگیری مهمترین اصل در زمینه منابع طبیعی است، افزود: ما باید کاری کنیم که محیط زیست و منابع طبیعی ما اصلاً دچار مخاطره نشود که بعد بخواهیم برای جبران آن قدم برداریم لذا از این بابت حضور مردم در کنار این سازمان، اهمیت دارد.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه مردم سمنان خوشبختانه همراهی بسیار خوبی با طرح همیار طبیعت دارند، بیان کرد: این استان حدوداً چهار هزار و ۶۰۰ همیار طبیعت دارد که نشان می‌دهد مردم تا چه میزان در نقش آفرینی این حوزه تاکید دارند.

مرادی حقیقی با بیان اینکه یکی از اهداف طرح همراهی ساختن مردم در مراقبت از عرصه‌های طبیعی است، ابراز کرد: ترویج فرهنگ منابع طبیعی و جلب مشارکت مردم در امر حفاظت، احیا و توسعه منابع طبیعی مهمترین محور طرح همیار طبیعت است.

وی افزود: برای صدور کارت همیاری طبیعت همچنین وبسایت منابع طبیعی استان سمنان وجود دارد و همگان می‌توانند با مراجعه به این وبسایت کارت خود را دریافت کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا