شهرستان ها

مناطق ممنوعه برپایی ستاد تبلیغات نامزدها در سبزوار اعلام شد

سبزوار- قائم مقام ستاد انتخابات حوزه انتخابیه سبزوار طی اطلاعیه‌ای نقاط ممنوعه دایر کردن ستاد تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در شهر سبزوار اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان یاوری اظهار کرد: بر اساس نظر ستاد انتخابات شهرستان سبزوار در مکان‌های زیر نباید ستادی راه اندازی شود لذا داوطلبان گرامی در جانمایی ستادهای تبلیغاتی خود نقاط ممنوعه را در نظر داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری سبزوار اضافه کرد: مکان‌های ممنوعه برپایی ستاد تبلیغات نامزدها شامل حریم معاونت استانداری و فرمانداری ویژه و ستاد انتخابات شهرستان سبزوار، حریم مجموعه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی شهرستان، اماکن دولتی و وابسته به دولت، حریم بیمارستان و مراکز درمانی و نیز حد فاصل میدان نجارآباد تا چهارراه ابن یمین است.

وی افزود: همچنین پیشنهاد می‌شود که نامزدها تا ۵۰ متر اطراف شعبه‌های اخذ رأی را نیز به عنوان ستاد تبلیغاتی انتخاب نکنند، چرا که در روز انتخابات باید تمام آثار تبلیغاتی در این حریم امحا شود.

یاوری اضافه کرد: داوطلبان در فاصله تا ۵۰ متری شعب اخذ رأی ستادی مستقر نکنند و یا در صورت استقرار در روز پنجشنبه ۱۰ اسفند اقدام به جمع آوری و امحای آثار تبلیغاتی کنند در غیر این صورت با دستور مقام قضائی قبل از برگزاری انتخابات عوامل کمیته امحا این امر را انجام خواهند داد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا