شهرستان ها

منتخبین «مهر اصالت ملی صنایع‌دستی» اردبیل تجلیل شدند

اردبیل- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: منتخبین مهر اصالت ملی صنایع‌دستی اردبیل در محل مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین با حضور مسئولان استانی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب پیش از ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از منتخبین مهر اصالت ملی استان اردبیل اظهار کرد: منتخبین مهر اصالت ملی صنایع‌دستی اردبیل در محل مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین با حضور مسئولان استانی تجلیل شدند که این آئین با حضور استاندار اردبیل مسئولیت ما را برای سال‌های آینده بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه کسب مهر اصالت توسط هنرمندان اردبیلی موفقیت مهمی برای صنایع‌دستی استان محسوب می‌شود، گفت: حوزه صنایع‌دستی از اهمیت ویژه‌ای در شرایط اقتصادی جامعه نیز برخوردار است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل افزود: سال گذشته ایجاد اشتغال در این حوزه ۲۰ درصد بیشتر از تعهد داده شده بود که این امر اهمیت توجه بیشتر به این حوزه را نشان می‌دهد و با توجه به این تعهدها باید روی آثار تولیدی هنرمندان استان بیش از پیش کار شود تا تعداد بیشتری از آثار تولیدی استان موفق به کسب مهر اصالت ملی شوند.

محمدی ادیب خاطرنشان کرد: بحث آموزش و فروش محصولات صنایع‌دستی از دیگر مسائل مهم در این حوزه است که در این راستا برنامه‌های مختلفی داریم تا کیفیت آثار تولیدی، احیای رشته‌های فراموش شده و شرایط چرخه اقتصادی این حوزه را بهبود دهیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا