شهرستان ها

مهلت رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان استان سمنان تمدید شد

سمنان- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت سمنان از تمدید مهلت رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، حمیدرضا مداح از تمدید مهلت رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان سال ۱۴۰۱ خبر داد و بیان کرد: با توجه به ابلاغ دفتر خدمات ارزی و مالی سازمان توسعه تجارت ایران و با توجه به تصمیمات کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات، مهلت برگشت ارز حاصل از صادرت صادرکنندگان سال ١٤٠١ تا پایان آبان‌ماه سال‌جاری تمدید شده است.

وی عنوان کرد: این مهلت شامل برخورداری از معافیت‌های مالیاتی نخواهد بود و صادرکنندگان در مهلت مذکور باید نسبت به تسویه تعهدات معوق ارزی حاصل از صادرات خود به روش‌های مندرج در آئین‌نامه اقدام نمایند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان سمنان اظهار داشت: نسبت عملکرد ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات مندرج در سامانه جامع تجارت به واسطه تمدید مهلت سررسید شدن تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ به طور موقت افزایش یافته است و در پایان مهلت یاد شده، این تعهدات سررسید و نسبت عملکرد واقعی ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان نمایش داده خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا