شهرستان ها

مهمانی بی نظیری در غدیر رقم خورد/افتخار به دستبوسی خادمان ائمه

بیرجند-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پیامی گفت: مهمانی بی نظیری در عید غدیر سال جاری رقم خورد که در تاریخ بی سابقه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت سالاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در یادداشتی ابعاد مهمانی بزرگ غدیر سال جاری را تشریح کرد.

در این پیام آمده است: (غدیر به عنوان چشمه فیاض سعادتمندی انسان آخرالزمان و سیراب نمودن امت محمدی از عسل مصفای اسلام نابی است که به تأیید الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَ رَضِیتُ لَکُمُ الإِسْلاَمَ دِینا رسیده است و رشحات آن همواره در پیچ و خم تاریخ و بر پهنه دشت‌های وسیع اندیشه آزاد مردان عالم جاری بوده است.

گذر زمان و لحظات دوران ثبت کرده است که شیخ مفیدها و علامه حلی ها، میر حامدحسین هندی‌ها و علامه امینی‌ها مجاهدت‌ها کردند تا ضمن عمق بخشی به درک جامعه از اسلام ناب، خنکای این نوش دارو، سم مهلک سکولاریسم دینی، انحراف و اعوجاج فکری و هزاران ویروس اعتقادی دیگر را درمان باشد و شهد بندگی حقیقی خدای تبارک و تعالی را به کام جوامع بنشاند.

گویا اینکه در گام دوم انقلاب و با الهام از شور و شعور محرم و صفر و اربعین، اکنون تلاش آن خادمان غدیر برکت یافته و از لابه لای قفسه کتابخانه‌ها و محافل غریب علوی به یک جریان انسان ساز و یک تکاپوی اجتماعی در همراهی امت با امام تبدیل شده است.

دست بوسی همه خادمان، موکب داران، هیئات، گروه‌های جهادی وخانواده های اهل بیتی در حرکت عظیم غدیر امسال افتخار ما و هر شیعه امیرالمومنین علیه السلام است تا کرنشی باشد به مقام کلام رسول خدا که فرمود فلیبلغ الحاضر الغایب والوالد الولد الی یوم القیامه

اما پر واضح است که در این دوران آخرالزمانی هجمه به ارزش‌ها و تقدس زدایی از مراسمات دینی از اولویت‌های دشمن غدار و مکار است و حتی اگر مردم هم پرخروش و انقلابی پای کار ارزشها بیایند باز هم سعی در پوشاندن حقایق دارند که البته اکثر مردم به این امر واقف شده اند.

و جان کلام اینکه امسال غدیر بی نظیری در طول تاریخ رقم خورد که این حرکت عظیم ملی را باید مقدمه‌ای بر آمادگی جهت همراهی با وارث غدیر دانست و قدرشناسی کرد

باید اذعان کرد وقتی جامعه‌ای به بلوغ بینشی رسیده باشد اشاره‌ای از ولی امر مسلمین جهان در یک سخنرانی مبنی بر ارزشمند بودن و توسعه مهمانی کیلومتری تهران، کافی است تا امت پای کار امام این رویداد فرهنگی، مذهبی و اجتماعی را تا دورترین نقاط روستایی به یک حرکت جمعی عاشقانه بر مدار ولایت تبدیل کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا