شهرستان ها

مهم‌ترین ابزار دشمنان رسانه است

همدان-امام جمعه نهاوند گفت: مهمترین ابزار کار دشمنان رسانه است که می‌توانند از طریق این ابزار شب را به روز و بالعکس تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران نهاوند به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به اینکه خبرنگاران نهاوند اینکه مظلوم ولی بسیار تأثیرگذار هستند، اظهار کرد: اهمیت کار خبرنگاری و پیام رسانی از زمان‌های گذشته بوده است، اخباری که از صهیونیست‌ها و ماهواره‌ها به گوش ما می‌رسد فاسد است.

وی گفت: هر خبری که می‌شنویم باید در مورد آن تحقیق کرد و از صحت و سُقم خبر باید مطلع شد، اگر می‌خواهید برای رضای خدا کار کنید باید سختی‌های کارتان را هم تحمل کنید.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه اگر قرار است در حوزه‌ی حق کار کنید باید با مشکلات مسیر راه مقابله کنید، گفت: انسان گاهی در مسیر تبلیغات، ندانسته در مسیر خلاف قرار می‌گیرد اما باید طوری برخورد کند که از برداشت و حرکاتش دشمن سوءاستفاده نکند.

حجت‌الاسلام مغیثی عنوان کرد: باید تلاش کرد اخبار را مستند، واقعی و به دور از غرض‌ورزی و تحقیق کرده منتشر و قلم‌تان را زیر چتر ارباب زر و زور نبرید.

وی با بیان اینکه طوری عمل کنید که بابت رفتار رسانه‌ای‌تان زیر سوال نروید و حقی ضایع نشود، بیان کرد: خبرنگاران باید به مباحث انتخابات، امیدآفرینی ورود پیدا کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا