شهرستان ها

مهم‌ترین سرمایه‌ی سازمان بهزیستی اعتماد مردمی است

کرمانشاه- رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مهم‌ترین سرمایه‌ی سازمان بهزیستی اعتماد مردمی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد قادری بعد از ظهر یکشنبه در نشست با کارکنان بهزیستی گیلانغرب اظهار کرد: با همکاران در سازمان بهزیستی در تلاش هستیم که محدودیت‌ها را برداشته و عدالت سازمانی را برقرار کنیم.

وی افزود: بخشنامه‌هایی که در خصوص مددجویان بوده و در سال‌های اخیر تغییراتی نداشته بازنگری کرده و نیازهای هر منطقه را باید شناسایی و بررسی کنیم تا بتوان بر اساس نیازها اعتبارات مالی را تقسیم بندی کرد.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین کارهای پیشرو توانمندسازی و اشتغال‌زایی مددجویان بوده به طوری که بتوانیم خانواده‌ها را از فضای مستمری خارج کنیم.

وی در رابطه با مراکز مثبت زندگی گفت: مراکز مثبت زندگی روند قبلی را داشته که در این روند نقاط ضعفی دیده می‌شود و باید از بخش غیردولتی کمک‌هایی دریافت کنیم.

قادری در ادامه بیان کرد: مهم‌ترین سرمایه‌ی سازمان بهزیستی اعتماد مردمی است و باید آن را بالا برده به صورتی که وقتی مددجویی به مراکز مثبت زندگی مراجعه کرده از نبود خدمات شکایت نکند و به سازمان بهزیستی برنگردد.

وی خاطر نشان کرد: با بازیده‌ای متنوع و در جریان گذاشتن مسئولین استانی باید ظرفیت‌های بهزیستی را به کام مدیران استانی بچشانیم، سازمان بهزیستی یک سازمان تخصصی و حمایتی بوده و با تلاش‌های انجام شده باید تحول را در استان و شهرستان رقم بزنیم.

در پایان جلسه رئیس اداره بهزیستی شهرستان گیلانغرب، به ارائه گزارشی کامل از وضعیت اداری و مددجویی بهزیستی در شهرستان گیلانغرب پرداخت.

بهزاد شیرزادی در این دیدار به بیان عمده مشکلات مددجویی و آمار مددجویان شهرستان و نیازمندی‌های جامعه هدف سازمان بهزیستی گیلان‌غرب پرداخت و از سفر دکتر قادری و نشست صمیمی با کارکنان این مجموعه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا