شهرستان ها

مهمترین سرمایه انقلاب اسلامی ایران پشتوانه مردمی آن است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همگان باید در راستای رفع مشکلات گام برداریم، گفت: مهمترین سرمایه انقلاب اسلامی ایران پشتوانه مردمی آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر پنجشنبه در آئین معارفه مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری که در سالن شهید قلیوند برگزار شد، اظهار کرد: تداوم مسیر نظام اسلامی با وجود تمام سلایق برای همه کسانی که ذیل حاکمیت هستند بسیار اهمیت دارد و همگی ذیل حکومت واحد و قابل افتخار حرکت می‌کنیم.

وی با تقدیر از زحمات انجام شده در دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه، تاکید کرد: باید همیشه مسیر رو به رشدی داشته باشیم اگر نقطه‌ای از حرکت ایستادیم به معنای سکون نخواهد بود بلکه در واقع در حال افول هستیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به وجود اشراف، انگیزه و نیروی جوانی در مدیریت و مجموعه دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، تصریح کرد: انتظار می‌رود که مجموعه دفتر سیاسی و انتخابات، شاداب و پرتحرک رشد خوبی را در دوره جدید طی کند و انتظارات محقق شود.

صحرایی در ادامه با بیان اینکه «مردم پایه بودن اقدامات» یکی از کلیدواژه‌های انقلاب اسلامی است، افزود: باید ترجمه کاری از مردم پایه بودن انقلاب اسلامی در فضای سیاسی داشته باشیم با اینکه نباید سیاست را فقط در چهارچوب احزاب و گروه‌ها تعریف و خلاصه کرد و حکومت زمانی متعالی و رشد محور خواهد بود که بر پایه مردم حرکت کند.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات و مشارکت مردم، ادامه داد: یکی از کلید واژه‌های جمهوری اسلامی به عنوان یک پیشنهاد نو در عرصه سیاسی دنیا، حکومت مردمی است و می‌طلبد به شکل حداکثری و با نهایت سرریزهای منطقی و علمی به سمت اجتماع و مردم حرکت کنیم و مجموعه سیاسی درست داشته باشیم و نباید مردم سیاست زده شوند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر توجه به افزایش مشارکت سیاسی در قشر جوان و نوجوان جامعه، افزود: باید جوانان و نوجوانان را مورد توجه داشته باشیم و خطرناک‌ترین عارضه در این زمینه احساس بی هویتی است در حالی لازم است احساس هویت تقویت شود و تعلق خاطر به محیط زندگی خود و گذشته پرافتخار آن داشته باشیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا