شهرستان ها

مهمترین کار در انتخابات انتخاب فرد اصلح است

اهواز – استاندار خوزستان گفت: در انتخابات مهمترین کار انتخاب اصلح است که همواره مورد تاکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: به جامعه ورزشی استان بابت کسب پنج سهمیه از ۶ سهمیه کشتی فرنگی کشور در مسابقات جهانی المپیک تبریک می‌گوییم‌. این موفقیت در ورزش خوزستان تاریخی و کم‌نظیر بود.

وی افزود: در انتخابات مهمترین کار انتخاب اصلح هست که همواره مورد تاکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

حسینی محراب ادامه داد: همه باید تلاش کنیم مشارکت افزایش یابد. در حال حاضر طبق نظرسنجی‌ها مشارکت ۵۰ درصد است و به مرور و با مناظرات تلویزیونی این رقم افزایش خواهد یافت.

استاندار خوزستان اظهار کرد: دشمنان در حال برنامه‌ریزی علیه انتخابات هستند. همه مسؤولان و هواداران کاندیداها مراقبت داشته باشند به جز مراسم کاندیداها از تجمعات و حوادثی که زمینه نفوذ دشمنان را ایجاد می‌کند پیشگیری کنند.

حسینی محراب گفت: از بزرگان عشایر و طوایف، نخبگان حوزه و دانشگاه، فعالان بازار و صنوف و … دعوت می‌کنیم مردم را به مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کنند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: گزارش عملکرد دستگاه‌ها در هزار روز اخیر برای تهیه کتاب عملکرد دولت شهید رئیسی تدوین شود چرا که وظیفه داریم خدمات دولت مردمی را ثبت کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا