شهرستان ها

مهم ترین مساله در جنگ ترکیبی دشمن آگاهی است

گرگان- دبیر اشراف فرماندهی سپاه کشور گفت: دشمن با جنگ ترکیبی روی ناآگاهی و آرمان های ما حساب باز کرده و از شرایط بین المللی سوء استفاده می کند پس مهم ترین مساله در جنگ ترکیبی آگاهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، دوازدهمین جشنواره مالک اشتر گلستان عصر شنبه با معرفی رده‌های برتر به کار خود پایان داد.

دبیر اشراف فرماندهی سپاه کشور در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سپاه نینوای گلستان در ارزیابی‌های انجام شده رتبه ۱۰ استان برتر را کسب کرد و این در حالی بود که سال گذشته در جایگاه بیست و سوم کشوری قرار داشت.

سردار حمید بزمشاهی گفت: برای انتخاب رده‌های برتر بیش از ۶۰ موضوع را بررسی می‌کنیم و بر اساس حجم استان، جمعیت و میزان فعالیتی که دارند، استان‌ها در سه طیف الف، ب و ویژه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: به ازای هر ۱۰ استان یک استان را به عنوان استان برتر انتخاب می‌کنیم و همین روال در سپاه نینوا گلستان برقرار است.

بزمشاهی ادامه داد: در قالب ۶ هزار کارنامه‌ای که سالانه ارسال می‌شود عملکرد بسیج و یگان‌های مختلف به صورت کاملاً دقیق محاسبه می‌شود.

دبیر اشراف فرماندهی سپاه کشور بیان کرد: عملکرد سپاه و بسیج به صورت دوره‌ای و علمی با ریز نمرات بررسی می‌شود و این موضوع باعث بهبود عملکرد آنها می‌شود و این از مزیت‌های خوب سپاه و بسیج است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر در کشور، گفت: دشمن با جنگ ترکیبی روی ناآگاهی و آرمان های ما حساب باز کرده و از شرایط بین المللی سوء استفاده می کند، پس مهمترین مساله در جنگ ترکیبی آگاهی است.

بزمشاهی بیان کرد: امنیت امروز حاصل نمی شد مگر به پشتوانه مردم، اگر پشتوانه مردمی آسیب ببیند نیروی امنیتی کارش سخت می شود.

وی عنوان کرد: امروز می بینیم بسیج تنها نسخه شفا بخش و تنها عامل موفقیت نظام در شرایط فعلی است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا