شهرستان ها

میدان ورودی نمین تا پایان آبان زیر بار ترافیک می‌رود

نمین- سرپرست شهرداری نمین گفت: میدان ورودی شهر نمین با اعتباری حدود ۱۷ میلیارد تومان تا آخر آبان ماه سال جاری زیر بار ترافیک خواهد رفت.

منوچهر مینایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه میدان امام خمینی «ره» به همراه پیاده راه اطراف میدان به مساحت ۶ هزار متر مربع در حال اجرا است، اظهار کرد: مرحله به مرحله پروژه با نظارت شوراهای شهر نمین آزمایش و با تراکم بالای صد پیش می‌رود.

وی در خصوص شبهه‌های ایجاد شده در ارتباط با میزان گودبرداری تصریح کرد: در سال‌های گذشته برای ترمیم آسفالت دور میدان طی چندین مرحله ۵۰ الی ۶۰ سانتی متر آسفالت روی هم اجرا شده بود.

سرپرست شهرداری نمین با اشاره به اینکه خود میدان از کف آسفالت ۷۰ سانتی متر بود، گفت: دور میدان به دلیل اینکه در گذشته به صورت اصولی زیر سازی نشده بود در قسمت‌هایی از میدان به نخاله‌های ساختمانی و زباله برخورد کردیم که برای اجرای اصولی پروژه در بعضی از قسمت‌ها به میزان یک متر نخاله‌ها را تخلیه و زیر سازی انجام شد.

مینایی با اشاره به اینکه زیر سازی پروژه در مرحله اول دو میلیارد تومان برآورده شده بود، افزود: برای اجرای زیر سازی ۴۰ سانتی متر از دور میدان که مصالح سنگی ریخته و غلطک شد سه میلیارد دیگر بودجه اختصاص داده شد.

وی با تاکید بر اینکه بیس مصالح نیز به میزان ۲۰ الی ۳۰ سانتی متر ریخته شده است افزود: اکنون در مرحله بتن‌ریزی همراه با میلگرد هستیم که با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان تا آخر مهر امکان تردد ماشین‌ها را فراهم خواهیم کرد و تا آخر آبان ماه سال جاری پروژه به پایان خواهد رسید.

سرپرست شهرداری نمین با بیان اینکه اجرای کل قرار داد از محل اعتبارات داخلی شهرداری نمین تأمین شده است افزود: با نظر به اینکه ساختمان دادگستری در اطراف میدان امام خمینی «ره» قرار داد المان میدان مرتبط با دستگاه قضا، نصب خواهد شد.

تا ۲ ماه آینده مسکن ولیعصر به شهرداری واگذار می‌شود

عضو شورای شهر نمین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل تأخیر در اجرای پروژه میدان امام خمینی «ره» اظهار کرد: از پیمانکار به مدت ۵ سال ضمانت‌نامه اجرایی تخریب و تناژ گرفته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه پازل بندی و آسفالت پیاده راه بین ۲ میدان امام خمینی «ره» و میدان شهدا را در برنامه کاری داریم، افزود: از میدان شهدا تا بیمارستان امام خمینی «ره» پیاده راه دو طرف خیابان پازل بندی خواهد شد و از بیمارستان تا میدان امام خمینی «ره» به دلیل مناسب نبودن خیابان آسفالت خواهد شد.

بهمن شهماری با بیان اینکه برنامه خوبی برای اجرای خیابان ما بین ۲ میدان امام خمینی «ره» و شهدا داریم، افزود: اخیراً تعدادی از کوچه‌های نمین به نام مفاخر این شهرستان نام‌گذاری شد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات اجرایی واگذاری مسکن ولیعصر به شهرداری نمین با اعطای ۵۲ قطعه زمین با اعتباری حدود ۳۴ میلیارد تومان انجام شده است خاطر نشان کرد: تا ۲ ماه آینده مسکن ولیعصر را تحویل و کارهای اجرایی را شروع خواهیم کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا