شهرستان ها

میزان کالاهای ترانزیتی به گمرکات کرمانشاه به ۸۶۰ میلیون دلار رسید

کرمانشاه- مدیرکل گمرک کرمانشاه با اشاره به رشد ۱۰۴ درصدی کالاهای ترانزیتی، گفت: میزان کالاهای ترانزیتی به گمرکات کرمانشاه در هفت ماه گذشته به بیش از ۸۶۰ میلیون دلار رسید.

علی اصغر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در هفت ماه گذشته ارزش کالاهای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه ۸۶۹ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۵۹۲ دلار به وزن ۲۰۷ هزار و ۷۷۳ تن بوده است.

وی افزود: مجموع کالاهای ترانزیتی با مقصد گمرکات کرمانشاه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی ۱۰۴ درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۴۴ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرک کرمانشاه با اشاره به سهم هریک غز گمرکات کرمانشاه در کالاهای ترانزیتی، تصریح کرد: گمرک پرویزخان با ۶۹۰ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۴۹۲ دلار به وزن ۷۵ هزار و ۸۸۵ تن ۷۹ درصدی ارزش و سهم ۳۷ درصدی وزن را داشته که بیشترین میزان از مجموع کالای ترانزیت مقصد گمرکات استان را به خود اختصاص داده است.

عباس زاده ادامه داد: سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان از لحاظ ارزش ۱۳ درصد و از حیث وزن ۵۹ درصد بوده که ارزش آن ۱۰۹ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۸۴۸ دلار و وزن ۱۲۲ هزار و ۵۸۰ تن است.

وی میزان کالاهای ترانزیتی با مقصد گمرک کرمانشاه را ۶۸ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۶۱۷ دلار به وزن ۹ هزار و ۳۰۸ تن بیان کرد و گفت: این مقدار کالای ترانزیتی با مقصد گمرک کرمانشاه از لحاظ وزن چهار درصد و از حیث ارزش هشت درصد از مجموع کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه را شامل می‌شود.

عباس زاده در پایان به عمده کالاهای ترانزیتی خارجی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه اشاره و تاکید کرد: اتومبیل نو و مستعمل، روغن موتور، کشنده، گوشت مرغ منجمد از جمله کالاهای ترانزیتی خارجی بوده و عمده کالاهای ترانزیت داخلی با مقصد گمرکات این استان شامل ماشین ظرفشویی، ژنراتور، کولر گازی، تایر، لوازم برقی آشپزخانه و… بوده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا