شهرستان ها

میزبانی تربت جام جهت برگزاری مسابقات بسکتبال نونهالان خراسان رضوی

تربت جام ـ رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت: مرحله دور رفت مسابقات بسکتبال قهرمانی استان خراسان رضوی در رده نونهالان به میزبانی تربت جام برگزار خواهد شد.

غلامرضا اباذری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات بسکتبال قهرمانی استان در رده نونهالان که قرار بود با شرکت ۱۰ تیم برگزار شود، با انصراف تیم بسکتبال نونهالان توپ و تور مشهد با شرکت ۹ تیم و در دو گروه ۵ و ۴ تیمی برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام ادامه داد: به علت صرفه جویی در هزینه‌های رفت و آمد تیم‌ها به شهرستان‌ها لذا این مسابقات در دو مرحله رفت و برگشت به صورت مجتمع برگزار و در مرحله رفت تربت جام به عنوان میزبان این مسابقات انتخاب شد که امروز پنج شنبه چهار تیم حاضر در گروه ب این دوره از مسابقات در طی ۲ روز در سالن وحدت تربت جام به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: از ساعت ۱۶ امروز پنج شنبه در دیدار اول مرحله رفت تیم بارثاوا مشهد در مقابل کسری نیشابور قرار گرفت و در ساعت ۱۸ نونهالان تربت جام به مصاف تیم ناحیه ۷ مشهد رفت.

اباذری خاطرنشان کرد: در روز جمعه ساعت ۹ صبح دو تیم بارثاوا و ناحیه ۷ مشهد مقدس به میدان می‌روند و در ساعت ۱۱ بسکتبالیست‌های تربت جام و نیشابور با هم به میدان می‌روند.

همچنین در ادامه محمدرضا طاهری، دبیر هیأت بسکتبال تربت جام با ابراز گلایه از متولیان بسکتبال استان در رابطه با عدم برگزاری مرحله برگشت این مسابقات در سال گذشته گفت: علی رغم اینکه در سال گذشته ما بابت برگزاری مسابقات بسکتبال مبلغ ۴۰ میلیون ریال واریز کرده بودیم مرحله اول این مسابقات به میزبانی کاشمر برگزار شد اما به دلایل نامعلومی مرحله برگشت این مسابقات از سوی هیأت بسکتبال استان برگزار نشد و هنوز دلایل عدم برگزاری در دور برگشت مسابقات برای تیم‌ها نامعلوم است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا