شهرستان ها

میزبانی ها به رشد و توسعه ورزش خوزستان کمک می‌کنند

اهواز – رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: میزبانی‌ها به رشد و توسعه ورزش استان کمک می‌کنند و برای توسعه ورزش قهرمانی ما بسیار ارزشمند هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوان قاسمی شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر مسابقاتی که شاهد آن هستیم مسابقات دور رفت گروه B لیگ برتر کشور است که با شرکت پنج تیم در حال برگزاری است.

وی گفت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار است، ورزشکارانی که در تیم‌های این گروه حضور دارند برخی از آنها ملی‌پوشان ما هستند که حدود ۱۵ روز پیش در مسابقات آسیایی عنوان کسب کردند.

قاسمی در خصوص اینکه میزبانی‌ها در دور جدید مدیریت در هیأت پرورش اندام و بدنسازی استان چه میزان اولویت دارند، بیان کرد: میزبانی‌ها به رشد و توسعه ورزش استان کمک می‌کنند و برای توسعه ورزش قهرمانی ما بسیار ارزشمند هستند که این مهم را ما انجام خواهیم داد، قطعاً از دل این میزبانی‌ها و اعزام‌ها و همچنین تیم داری‌ها ورزشکارانی خودشان را نشان می‌دهند که در تیم ملی آنها را خواهیم دید.

وی در پاسخ به کم و کاستی‌های این رشته در سطح استان، بیان کرد: اصلی ترین مشکل ما بحث سخت افزار است یعنی در واقع سالن و امکانات مخصوص این رشته رو به طور عام نداریم که امیدوارم مسؤولان به این موضوع بپردازند.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خوزستان در خصوص فعالیت بانوان در این رشته گفت: ما در تمامی رشته‌هایی که فدراسیون مجاز کرده است و وزارت ورزش جوانان به ما اجازه دادن مثل فیتنس، مچ اندازی و پاورلیفتینگ فعال هستیم و قهرمانان خوبی هم در این رشته‌ها داریم.

قاسمی در ادامه در خصوص از سرگیری فعالیت آموزشی در سطح استان بیان کرد: با توجه به دستورالعمل وزارت ورزش و متوقف کردن بعضی دوره‌ها و بررسی یک سری موضوعات ما چند وقتی هست این دوره‌ها را نداریم ولی با رایزنی‌های صورت گرفته به زودی انجام خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: مسابقات استانی را ما معمولاً در خارج از اهواز برگزار می‌کنیم ولی در خصوص مسابقات کشوری و برگزاری لیگ‌ها اگر شهرستانی پیشنهاد شود که از امکانات مناسب برخوردار باشد در اولویت میزبانی قرار خواهیم داد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا