شهرستان ها

میزخدمت راهداری گلستان در حسینیه ثارالله گرگان مستقر شد

گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: میز خدمت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با حضور مقامات سازمانی برای پاسخگویی به مسایل مردمی در حسینیه ثارالله گرگان دایر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عادل مصدقی اظهار کرد: هم استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به حسینیه ثارالله سپاه گرگان واقع در میدان شهرداری موارد پیش روی خود را در دو بخش راه‌ها و حمل و نقل مطرح کنند.

به گفته وی، رضا اکبری معاون راهداری، سید احمد هاشمیان مدیرکل دفتر نگهداری حریم راه، فیروز قیاسی مدیرکل دفتر نگهداری راه روستایی و فرعی و پیمان مقدم معاون دفتر حمل و نقل کالا از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در این میز خدمت حضور دارند.

مصدقی ادامه داد: از اداره کل هم مدیرکل و معاونین راهداری، حمل و نقل و فنی و راه‌های روستایی و رؤسای ستادی و کارشناسان در میز خدمت حاضرند تا پاسخگوی مسائل مردمی باشند.

وی اظهار کرد: علاوه بر مقامات سازمان متبوع، مقامات سایر دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی کشور و استان نیز در این میز خدمت حضور دارند.

دور دوم سفر حجت الاسلام رئیسی ریاست جمهوری به استان فردا پنجشنبه ۳۰ آذرماه انجام می‌شود و در این سفر، برنامه‌های مختلفی از جمله افتتاح پروژه‌های حوزه وزارت راه و شهرسازی پیش‌بینی شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا