شهرستان ها

میکروفون نماینده چابهار به طور خودکار قطع شد/ بخش دوم صحبت‌های سعیدی حمایتی بود

نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس گفت: قطع میکروفونی که درباره معین الدین سعیدی مطرح است زمانش بیشتر از دو دقیقه طول کشیده بود و خودکار قطع شد.

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛


به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قطع شدن میکروفون نماینده چابهار در مجلس در حالی که داشت نکات انتقادی را درباره اتفاقات اخیر سیستان و بلوچستان مطرح می‌کرد با حواشی مختلفی در فضای مجازی همراه بود و تعداد زیادی از کاربران نسبت به این اقدام اعتراض کرده و آن را مخالف با گفتمان و آزادی بیان که لازمه یک نماینده مجلس است دانسته و نسبت به آن واکنش منفی نشان دادند.

روح الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره قطع کردن میکروفون معین الدین سعیدی، نماینده چابهار در صحن مجلس گفت: من شاهد قضیه بودم و ماجرای قطع میکروفون آن طور که منتشر شده نیست.

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس ادامه داد: میکروفون‌های مجلس به شکلی تنظیم شده که در مذاکرات، مخالفان و مدافعان 5 دقیقه وقت دارند، یا تذکرات یک و یا دو دقیقه‌ای داریم و یک ثانیه که از این زمان بگذرد میکروفون به طور خودکار قطع می‌شود.

وی عنوان کرد: در نطق‌ها هم در نهایت 15 دقیقه که می‌گذرد به طور خودکار قطع می‌شود؛ یعنی تمام نطق‌ها، اظهارنظرها و انتقادات به طور خودکار در زمان مشخص قطع می‌شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اتفاقا صحبت‌های سعیدی دو بخش داشت که شامل انتقادی و حمایتی است، این نماینده مجلس بخش‌های انتقادی خود را مطرح کرده بود و در بخش دوم که  صحبت‌های حمایتی داشت  زمانی میکروفونش قطع شد که داشت از مسئولان دفاع و اغتششاگران را محکوم می‌کرد و از وحدت و انسجام می‌گفت.

صحبت‌های این نماینده مجلس درحالی است که در ویدئوی منتشر شده از این ماجرا زمان صحبت‌های سعیدی کمتر از دو دقیقه بود و برخی از اعضا هم به صحبت‌های او اعتراض داشته و قطع میکروفون را خواستار شدند، نایب رئیس مجلس هم درحالی که این نماینده درحال صحبت بود چند بار پشت سر هم گفت: “آقای سعیدی”.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا