شهرستان ها

ناشر خوبی ها در میدان جهاد تبیین باشیم

بابل- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اجرای طرح پویش تجلیل از مادران بهشت گفت: در میدان جهاد تبیین ناشر خوبی ها باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار شامگاه سه شنبه در آئین تجلیل از مادران بهشت در بابل با اظهار اینکه طبق آیات الهی نور امام در زندگی ما تابان‌تر از خورشید در روز است، افزود: این خورشید در حال نورانیت است و باید خود را در معرض نور ائمه طاهرین (ع) قرار دهیم.

وی با عنوان این قلب ما نیازمند نور و نورانیت است، تصریح کرد: همان گونه که خود در معرض نور اهل بیت قرار گرفتیم باید دیگران را در نیز در این مسیر قرار دهیم.

وی با بیان اینکه امامان و اهل بیت (ع) قلب همه مؤمنان را نورانی می‌کند، به فرمایش مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: باید نور را به دیگران منتقل و نورافشانی کنید و باید هادی و هدایت کننده امت شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اظهار اینکه انسان‌های منتظر در عصر ظهور ناامید نمی‌شوند زیرا به فرمایش مقام معظم رهبری خستگی و توقف ممنوع است زیرا به قله نزدیک هستیم، گفت: خداوند متعال وعده داده که به اولیای خود کمک می‌کند.

حجت الاسلام شریف تبار با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم غزه گفت: مردم مسلمان این دیار به خداوند توکل کرده‌اند.

وی با اشاره به اهدای نشان فاطمه به مادران بهشت در سراسر کشور گفت: وظیفه داریم در میدان جهاد تبیین ناشر خوبی‌ها باشیم و باید این الگو را در جامعه تکثیر کنیم

در این مراسم از خانم محمودیان به عنوان یکی از مادران بهشت در شهرستان بابل تقدیر شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا