شهرستان ها

ناعدالتی انقلاب را از محتوا تهی می‌کند/ دستاوردهای کشور متعدد است

بجنورد- امام جمعه شیروان حرکت در مسیر عدالت محوری را از جمله دستاوردهای نظام دانست و گفت: اگر از برقراری عدالت غفلت کنیم انقلاب از محتوا تهی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین تکمیلی ظهر چهار شنبه در مراسم افتتاحیه خانه احسان شیروان، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های انقلاب اسلامی برقراری عدالت اجتماعی است و مردم بر اساس این شعار پای کار انقلاب آمدند.

امام جمعه شیروان ادامه داد: علت اینکه مردم بیش از ۴۰ سال پای کار انقلاب هستند، همین شعارهای انقلاب است.

وی افزود: اگر از برقراری عدالت غفلت کنیم انقلاب از محتوا تهی خواهد شد.

تکمیلی با تاکید بر اینکه عدالت باید در تمام عرصه‌ها برقرار شود، گفت: تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها و کشورها، عدالت محوری است و این عدالت باید در عمل پیاده شود.

امام جمعه شیروان حرکت در مسیر عدالت محوری را از جمله دستاوردهای نظام دانست و بیان داشت: پیشرفت در زمینه خدمت رسانی به مردم از این دستاوردها می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه نباید شکاف طبقاتی را گسترش داد، افزود: استقلال و آزادی دیگر نکات مثبت انقلاب نسبت به سایر کشورها است.

تکمیلی تصریح کرد: عدالت در جمهوری اسلامی کارنامه قابل قبولی دارد اما آرمان‌های ما بسیار بالاتر است و راه نرفته زیادی داریم.

امام جمعه شیروان وجود حاشیه شهر را عامل عدم اجرای عدالت در برخی نقاط دانست و گفت: عدم توزیع عادلانه امکانات باعث بروز این اتفاقات شده است.

وی در انتها حل مشکلات اجتماعی را نیازمند ورود گروه‌های جهادی دانست و گفت: در دوران کرونا گروه‌های جهادی منتظر مسئولان نماندند و وارد گود شدند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا