شهرستان ها

نامزدهای انتخابات در مناظرات اصول اخلاقی را مراعات کنند

قم- معاون سیاسی سپاه گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظرات اصول اخلاقی را مراعات کنند و این در حالی است که مناظرات نقش موثری در انتخاب اصلح ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله جوانی عصر چهارشنبه در جلسه تبیینی مشترک بسیج اساتید با نمایندگان طلاب که با موضوع انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: شبهات مربوط به انتخابات باید پاسخ داده شود، ضمن اینکه دشمن و رسانه‌های ضد ایرانی هم بیکار ننشسته‌اند و با شایعه پراکنی سعی در کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رای دارند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: دو اصل ضروری و مهم انتخابات مشارکت بالا و انتخاب اصلح است و بایستی به این دو موضوع اهتمام ویژه داشت.

وی عنوان کرد: شهادت آیت الله رییسی یک نمود آگاهی بخشی برای جامعه داشت و موجب ایجاد اعتماد و خوشبینی نسبت به گذشته شد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ایجاد انگیزه و دعوت برای حضور در پای صندوق‌های رای از ملزومات انتخابات در کشور است و روحانیون هم نقش موثری را در این راستا دارند، فلذا بایستی برای انتخابات و انتخاب اصلح برنامه ریزی کرد.

سردار جوانی اذعان کرد: مشکلات مردم با انقلابی گری می‌تواند حل شود و شهید آیت الله رئیسی ریل گذاری مناسبی در این زمینه داشت و رئیس جمهور بعدی باید راه شهید رئیسی که همان گفتمان انقلاب اسلامی است را ادامه دهد.

وی گفت: امروز دو گفتمان با موضوعات نابودی رژیم صهیونسیتی و مذاکره با آمریکا در کشور وجود دارد و جبهه انقلاب باید با فهم درست در پرتو رقابت نسنجیده و نادرست، دیگران را به پیروزی نرساند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این انتخابات برخی به دنبال دو قطبی سازی هستند و نامزدهای انتخاباتی را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهند، ضمن اینکه این عمل، شیطنت بوده و مستلزم آگاه سازی و تبیین است.

سردار جوانی افزود: نامزدهای انتخاباتی بایستی در مناظرات اصول اخلاقی را رعایت کنند، ضمن اینکه این مناظرات نقش موثری در انتخاب اصلح را ایفا می‌کند.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: قشر خاکستری باید متوجه باشند که صندوق رأی، صندوق تعیین سرنوشت است و افراد باید بداند که می‌تواند سرنوشت خود را با این صندوق تعیین نماید؛ پس اقناع سازی در این موضوع نیاز است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا