شهرستان ها

نباید فعالیت های سازمان های مردم نهاد زیر سایه سیاست قرار گیرد

سنندج – مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: نباید فعالیت های سازمان های مردم نهاد زیر سایه سیاست قرار گیرد و باید تلاش های فعالان این حوزه برای رفع دغدغه های حوزه جوانان به کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد جولایی شنبه شب در نخستین نشست فصلی دبیران سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان سنندج بر جوان گرایی و شنیدن مطالبات و خواسته‌های جوانان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند جامعه تأکید کرد.

وی افزود: امیدواریم سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان با فعالیت دوچندان خود بتوانند بازهم از جوانان سایر استان‌های دیگر کشور پیشی بگیرند.

جولایی خاطرنشان کرد: پتانسیلی که در حوزه جوانان استان کردستان وجود دارد می‌تواند منشأ خدمات مناسبی برای جامعه باشد.

وی افزود: دستگاه ورزش و جوانان کردستان با تمام توان از جوانان حمایت می‌کند و از ایده‌های نوگرایانه آنها استقبال می‌کند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان با تأکید بر این موضوع که حوزه ورزش و جوانان حوزه سیاسی نیست، تصریح کرد: نباید فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد این بخش زیر سایه سیاست قرار گیرد و ما تمرکز خود را بر روی فعالیت‌های مدنی در راستای کمک به افراد جامعه به ویژه تأمین نیازهای اساسی قشر جوان جامعه مانند مسکن، اشتغال و ازدواج انجام خواهیم داد.

جولایی افزود: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان به عنوان مکانی مناسب برای مطالبه خواسته‌های جوانان می‌تواند با برنامه ریزی و انسجام ادارات و نهادهای مختلف دولتی را برای تسهیل در دستیابی به اهداف خود پای کار آورد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا