شهرستان ها

نبود زندانیان نسوان بدهکار در زندان‌های خراسان جنوبی

بیرجند_ رئیس ستاد دیه خراسان جنوبی از آزادی ۱۳۷ زندانی در سال گذشته با گردش مالی حدود ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: زندانی نسوان بدهکار مالی در زندان‌های خراسان جنوبی نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسین پور عصر امروز پنجشنبه در دیدار اعضای ستاد دیه استان با استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: نسوان بدهکار در زندان‌های خراسان جنوبی نداریم و پرونده‌های زیر ۵۰۰ میلیون تومان به طور ویژه بررسی و زمینه آزادی زندانیان این پرونده‌ها فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۳۷ زندانی با گردش مالی حدود ۱۰۰ میلیون تومان از زندان‌های خراسان جنوبی آزاد شدند، گفت: در روز ۲۱ ماه مبارک رمضان سال جاری شش زندانی با حدود دو میلیارد تومان بدهی آزاد شدند.

رئیس ستاد دیه خراسان جنوبی تصریح کرد: ۵۷ زندانی جرایم غیر عمد در این راستا قرار است آزاد شوند که ۱۹ نفر آنها بدهکار مالی، ۲۳ نفر به خاطر مهریه و یک نفر هم برای عدم پرداخت نفقه در زندان هستند.

حسین پور اظهار کرد: سال گذشته شکات از حدود ۸۰۰ میلیون تومان طلب خود گذشتند و به هر میزانی که در استان برای این منظور کمک شود، ستاد دیه کشور هم دو برابر آن کمک خواهد کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا