شهرستان ها

نتایج مسابقات قرآن استان بوشهر اعلام شد

بوشهر- رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه بوشهر از اعلام نتایج مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن بخش آقایان و بانوان در این استان خبر داد.

علی‌اکبر مداح در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه چهل‌وششمین دوره مسابقات شفاهی قرآن اوقاف در سالن اجتماعات شهید بهشتی و مسجد دانشگاه علوم‌پزشکی محله ایثار منطقه یک این شهر برگزار شد، اظهار کرد: عبدالعزیز کمالی، میلاد میگلی و سیدعباس حسینی در رشته حفظ کل قرآن کریم مرحله استانی به‌ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم این رشته شدند.

وی ادامه داد: محمد شادور، ایمان شیخ، محمد کشتکار به‌عنوان نفرات اول تا سوم در رشته حفظ ۲۰ جز انتخاب شدند و اسماعیل محمدی، سیدجواد حسینی و مرتضی محمدی در رشته حفظ ۱۰ جز به‌ترتیب به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند.

رئیس اداره امورقرآنی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، با بیان اینکه اسماعیل نیکویی در رشته حفظ ۵ جز حائز رتبه برتر این رشته قرآنی شد، گفت: رتبه اول تا سوم رشته قرائت تحقیق به محمد جماله، سیدوحید حسینی و سیدمصطفی موسوی رسید و همچنین محمدمهدی انگالیان، صادق غریبی خورموجی و حامد یوسفی موفق به کسب رتبه اول تا سوم در رشته قرائت ترتیل مرحله استانی بخش آقایان شدند.

مداح افزود: سیف‌الله زحمتکش به‌عنوان نفر برتر در رشته دعاخوانی مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در بوشهر انتخاب شد و محمدطاها محمدی و سیدحامد ابطحی در رشته اذان بر روی پلکان مقام اول و دوم قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه رتبه‌های اول تا سوم در رشته حفظ کل قرآن کریم به‌ترتیب به زینب حسین‌آبادی، نجمه مزارعی‌زاده و مریم کریمی رسید، اعلان کرد: سیده‌فاطمه جعفری‌برازجانی، عایشه جاسمی و رباب حسینی حائز مقام اول تا سوم رشته حفظ ۲۰ جز شدند و فاطمه بحرانی، حلیمه عبداللهی و زینب حسینی در رشته حفظ ۱۰ جز به‌عنوان نفرات اول تا سوم این رشته در مرحله استانی انتخاب شدند و همچنین نیز معصومه میمدی، ثریا مختاری و طاهره میرزایی به ترتیب به رتبه‌های اول تا سوم رشته حفظ ۵ جز دست یافتند.

مداح گفت: سیده‌شکوفه حسینی، سیده‌سحر منیری و سیده‌زهرا حسینی حائز رتبه اول تا سوم رشته قرائت تحقیق بخش بانوان شدند و رتبه‌های اول تا سوم رشته قرائت ترتیل به‌ترتیب به الهه اعتمادی‌نژاد، سمیه سادات بحرانی و سکینه شهابی رسید.

وی افزود: سمیه احمدی، زهرا ربیعی‌محسن و زینب سالمی در رشته دعاخوانی موفق به کسب رتبه اول تا سوم در مرحله استانی شدند.

رئیس اداره امورقرآنی اوقاف و امورخیریه استان بوشهر با بیان این مطلب که نفرات راه یافته به مرحله کشوری پس از اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه متعاقباً در اواخر شهریورماه امسال اعلام می‌گردد، تاکید کرد: حدنصاب نمرات رشته‌های حفظ در بخش قرائت ۷۰ و حسن حفظ ۸۵ می‌باشد. و همچنین نیز حدنصاب رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل ۸۰ و در رشته‌های اذان و دعاخوانی ۷۵ است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآنی بوشهر ۴۰ نفر به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند، یادآور شد: همزمان با سراسر کشور، مرحله شهرستانی آزمون رشته‌های معارفی چهل‌و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف، دوشنبه ۳۰ مردادماه، در ۹ منطقه آزمونی استان بوشهر برگزار شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا