شهرستان ها

نجات کودک قزوینی از غرق شدن در کانال آب

قزوین- سرپرست معاونت عملیاتی سازمان آتش‌نشانی قزوین گفت: با تلاش آتش نشانان قزوینی کودک قزوینی از غرق شدن در کانال آب نجات پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا ململی اظهار کرد: ظهر شنبه در گزارش ارسال‌شده به مراکز امدادی عنوان شد کودک ۱۲ ساله قزوینی در حال غرق شدن در کانال آب است.

وی افزود: آتش‌نشانان قزوینی پس از دریافت گزارش، به‌سرعت وارد عمل شدند و خود را به محل وقوع حادثه رساندند و با تلاش آنها، این کودک که در حال غرق شده بود از مرگ نجات یافت.

سرپرست معاونت عملیاتی سازمان آتش‌نشانی قزوین عنوان کرد: خفگی این کودک در کانال آب با یاری خداوند متعال و تلاش آتش‌نشانان به خیر گذشت و دستان پرتوان نیروهای امداد و نجات، جان این کودک را نجات دادند.

وی ادامه داد: وقتی آتش‌نشانان به محل وقوع حادثه رسیدن علائم حیاتی کودک دچار مشکلاتی شده بود که به‌سرعت عملیات احیا روی او انجام شد و با خواست خداوند متعال نتیجه‌بخش بود و کودک به زندگی بازگشت.

معاون عملیاتی آتش نشانی قزوین یادآور شد: این کودک پس از احیا، توسط عوامل اورژانس حاضر در محل به مرکز درمانی اعزام شد تا اقدامات تکمیلی روی او انجام شود.

گفتنی است در این عملیات آتش نشانان از ایستگاههای آتش نشانی ۲ شهید بابایی و۷ غیاث آباد به همراه رئیس ایستگاه ۴ مینودر حضور داشتند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا