شهرستان ها

نخبگان ماهشهر جایگاهی در مدیریت صنایع پتروشیمی ندارند

چمران- امام جمعه شهر چمران با تاکید بر لزوم به‌کارگیری نخبگان در انتصابات شهری گفت: نخبگان شهرستان بندر ماهشهر در انتصابات مدیریت شهری و صنایع پتروشیمی جایگاهی ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با اشاره به صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا، گفت: خبر مسرت‌بخشی که دیروز از جمهوری اسلامی به دنیا مخابره شد و همه ملت ایران را خرسند کرد و آن هم صفر شدن فوتی‌های کرونایی در کشور بعد از دو سال و صد روز است که باید این دستاورد عظیم را با رعایت اصول بهداشتی محافظت کرد.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از نخبگان بومی، اظهار کرد: با آمدن دولت انقلابی و مردمی و تاکید رئیس‌جمهور مکتبی و مردمی مبنی بر استفاده از نخبگان بومی هر منطقه، امید در دل نخبگان بومی ایجاد شد و انتظار می‌رفت که مدیران انقلابی و جوانان نخبه شهرستان بندر ماهشهر نقش تأثیرگذاری را در مدیریت شهرستان و صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه داشته باشند.

خطیب جمعه شهر چمران تصریح کرد: استان خوزستان و شهرستان بندر ماهشهر سرشار از ظرفیت و دارای مدیرانی جوان، انقلابی و اهل علم است که شایسته اعتماد هستند. به راستی جایگاه نخبگان شهرستان بندر ماهشهر در انتصابات مدیریت شهری و صنایع پتروشیمی کجاست؟

عبادی متذکر شد: مدیران تصمیم‌گیر بدانند که حق جوانان و نخبگان این منطقه است که در مدیریت صنایع پتروشیمی مستقر در شهرستان بندر ماهشهر نقش ایفا کنند ولی امروز نه در مدیریت‌های کلان و ارشد بلکه حتی در لایه‌های میانی مدیریت هم به کار گرفته نمی‌شوند و حتی اگر هم استفاده شده باشند خیلی ناچیز است و این مسئله نتیجه‌ای جز ناامیدی برای جوانان نخبه بومی منطقه نخواهد داشت.

وی تأکید کرد: امروز مطالبه جدی جوانان، نخبگان و بزرگان شهرستان بندر ماهشهر این است که امید را به جوانان و نخبگان بومی منطقه برگردانید و به آنها برای مدیریت شهری و صنایع پتروشیمی اعتماد کنید.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا