شهرستان ها

نخستین پرواز خرم‌آباد به نجف اشرف 13 شهریور برقرار خواهد شد



معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: با تلاش و پیگیری مستمر استاندار نخستین پرواز ویژه اربعین دوشنبه ۱۳ شهریورجاری از فرودگاه شهدای خرم‌آباد برقرار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، احمدرضا دالوند در جلسه هماهنگی پرواز زائران به نجف اشرف در ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: نخستین پرواز اربعین ساعت هفت و 30 دقیقه  دوشنبه سیزدهم شهریورماه جاری از فرودگاه خرم آباد توسط شرکت ایران ایر با هواپیمای ایرباس۳۲۰  به مقصد نجف اشرف انجام و همچنین برگشت همین پرواز هجدهم ماه جاری از نجف اشرف به مقصد خرم آباد رخ خواهد داد.

وی با بیان این که متقاضیان برای تهیه بلیط به آژانس‌های مسافرتی و دفاتر فروش و سایت‌های معتبر مراجعه کنند. افزود: تاریخ باز شدن سایت فروش بلیط توسط رسانه ملی و خبرگزاری‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: به دلیل اینکه فروش بلیت به‌صورت سراسری انجام می‌شود مردم استان که قصد سفر زیارتی در ایام اربعین به کشور عراق را دارند باید در اولین فرصت ثبت‌نام کنند.

وی به دستور کار دوم جلسه مبنی بر ستاد خدمات سفر و موضوع خدمات‌دهی به زوار اربعین اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بیشتر مردم برای زیارت و سفر به کشور عراق مسیری را انتخاب می‌کنند که از لرستان عبور می‌کند باید آمادگی لازم را در پذیرایی از زوار را داشته باشیم.

دالوند یادآورشد: امروز با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان برنامه‌ریزی شد تا در برگشت زوارین اربعین که از لرستان عبور می‌کنند آمادگی کامل را برای خدمات‌دهی داشته باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا