شهرستان ها

نذورات قربانی در کرمانشاه توسط ۱۱۰ پایگاه جمع آوری می‌شود

کرمانشاه- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از آغاز پویش نذر قربانی خبر داد و گفت: توسط ۱۱۰ پایگاه نذورات قربانی مردم این استان جمع آوری می‌شود.

کوروش کرمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پویش نذر قربانی در راستای جمع‌آوری نذورات عید قربان برای نیازمندان در این استان آغاز شده است، اظهار کرد: کمک‌های مردمی در روز عید قربان شامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی در پایگاه‌های ثابت و سیار این نهاد در همه شهرستان‌های کرمانشاه جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز نذورات این عید همانند سال‌های گذشته جمع‌آوری می‌شود، افزود: ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار در روز عید قربان این نذورات را جمع‌آوری می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: این پایگاه‌ها در سطح دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، معابر عمومی و محل فروش دام آماده دریافت نذورات و کمک‌های مردمی هستند.

کرمی پور با بیان اینکه امکان پرداخت الکترونیکی نزولات مردمی نیز فراهم شده است، افزود: همشهریان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با ۲ روش شماره‌گیری از طریق کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ پرداخت کنند.

وی در پایان سخنانش از مردم خیر و نیکوکار استان کرمانشاه خواست در پویش نذر قربانی با هر میزان مبلغ مشارکت کرده و سهمی در کمک به نیازمندان ایفا کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا