شهرستان ها

نزاع دسته جمعی و خیابانی در پارس آباد/دستگیری همه عاملان درگیری

پارس آباد-دادستان شهرستان پارس آباد گفت: اختلاف و درگیری بر سر مسائل ملکی منجر به نزاع خیابانی و دستگیری ۱۲ نفر از عاملین این نزاع شد.

ناصر اسکندری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: درگیری دو طرف نزاع در مقابل بیمارستان این شهرستان انجام شده و با توجه به ایجاد رعب و وحشت در بین بیماران و کادر درمان شدیدترین برخورد را با عاملین این نزاع خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه این درگیری و نزاع بر سر اختلافات ملکی و تملک زمین بوده است، خاطرنشان کرد: با ورود مأموران انتظامی شهرستان پارس آباد این نزاع خاتمه یافت و ۱۲ نفر از عوامل دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

دادستان شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه شدیدترین تدابیر امنیتی در این شهرستان مرزی برای جلوگیری از هرگونه نزاع و درگیری را به کار بسته ایم، گفت: مراجع قضائی و انتظامی شهرستان با عاملان نزاع و درگیری‌های روی داده در این شهرستان مبارزه می‌کنند و قاطعانه اعلام می‌کنیم که هیچ یک از برهم زنندگان آرامش در این شهرستان حاشیه امنی از سوی پلیس و مراجع قضائی نخواهند داشت.

اسکندری افزود: در حال حاضر تمامی عوامل دستگیر شده و در بازداشتگاه به سر می‌برند تا تکلیف نهایی از سوی بازپرسی مشخص شود.

وی نظم و امنیت در پارس آباد را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی دانست و تصریح کرد: شدیدترین مجازات را برای برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی در نظر گرفته‌ایم.

دادستان شهرستان پارس‌آباد گفت: اختلاف بر سر ملک و املاک بوده و دادستانی و پلیس با هرگونه اخلالگری در این زمینه برخورد جدی و بدون اغماض دارد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا