شهرستان ها

نشست‌های تبیینی در استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نشست‌های تبیینی در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح شنبه در نشست ستاد انتخابات چهاردهمین ریاست جمهوری استان بوشهر اظهار داشت: با تشکیل ستاد انتخابات و کمیته‌ها در استان، ستاد انتخابات در شهرستان‌ها تشکیل گردیده و جلسات و اقدامات لازم جهت انتخابات ۸ تیر ماه انجام شده و تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز در راستای انتخاباتی باشکوه تدارک دیده شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا ۲۷ هیأت اجرایی در سطح استان بوشهر تشکیل شده است.

وی افزود: همچنین ۷۹۰ شعبه اخذ رأی شامل ۵۶۵ شعبه ثابت و ۲۲۵ شعبه سیار در سامانه ثبت شده که از این تعداد ۴۷۱ شعبه شهری و ۳۱۹ شعبه روستایی خواهند بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در زمینه فضاسازی محیطی اهتمام ویژه ای شده و ادارات و شهرداری‌ها نیز موظف شده اند در همین راستا تبلیغات لازم برای حماسه انتخابات و مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی بیان کرد: نشست‌های تبیینی در سطح استان در حال انجام است و تمامی دستگاه‌های اجرایی در مدت زمان باقیمانده همایش انتخاباتی جهت افزایش مشارکت داشته باشند.

پورات عنوان کرد: با توجه به شروع تبلیغات نامزدها و راه اندازی ستادهای آنان در سطح شهرستان‌ها ملاحضات و مصادیق مجاز و غیرمجاز تبلیغات انتخاباتی به نمایندگان نامزدها که به فرمانداران و بخشداران ابلاغ شده به نمایندگان نامزدها اطلاع رسانی می‌شود و نشست با رؤسای ستادها در شهرستان‌ها گرفته خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا